Re: Ratchet & Clank (PS4)

32
dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that... ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ratchet & Clank (PS4)

33
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that... ;(
Ik kan hem kopen voor 13 euro maar dat is me wat te veel voor een game die ik al heb...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

35
Captain Witwicky wrote: Ik kan zo gemakkelijk nog niet importeren. Ik word telkens tegengehouden door geen cc te hebben. Trouwens, voor Europa zou iets importeren eigenlijk niet mogen. Zo'n werelddeel die benadeeld wordt voor zoiets triviaals in onze maatschappij...
Van A Crack in Time, was ik me bewist, niet van All4One. En natuurlijk moeten de jappen weer iets speciaals hebben.
Paypal anders?

Re: Ratchet & Clank (PS4)

36
ShAmPi wrote:Erm da gaat hier al eventjes niet meer over ratchet and clank voor de ps4...
Toch wel hoor, misschien een post of 4 niet maar is nog steeds R&C related dus het beste topic om hierover te praten is dit topic ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

38
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that... ;(
Ik kan hem kopen voor 13 euro maar dat is me wat te veel voor een game die ik al heb...
Voor een CE te hebben van een game die ik al heb vind ik 13 juist zeer weinig. Ik heb met Dead Space hetzelfde gehad, ik kocht de CE toen voor 30 ofzo en ik had de game al. Maar voor R&C voor de PS4 (jaja on topic) is er dat probleem nu niet, zeker met de pre-order bonus die al van heel lang geleden beschikbaar is, dus ik geloof dat ze toen al wisten dat er geen CE ging zijn voor die game.

Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote: Ik kan zo gemakkelijk nog niet importeren. Ik word telkens tegengehouden door geen cc te hebben. Trouwens, voor Europa zou iets importeren eigenlijk niet mogen. Zo'n werelddeel die benadeeld wordt voor zoiets triviaals in onze maatschappij...
Van A Crack in Time, was ik me bewist, niet van All4One. En natuurlijk moeten de jappen weer iets speciaals hebben.
Paypal anders?
Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... :? :>P: Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ratchet & Clank (PS4)

40
Captain Witwicky wrote: Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... :? :>P: Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?
Onlangs waren er een tijd problemen met Paypal in België, waarbij ge enkel via uw cc kon betalen en niet rechtstreeks uit uw bankaccount. Ik heb het zelf ook voorgehad. Nu zou het opgelost moeten zijn.

Re: Ratchet & Clank (PS4)

42
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote: Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... :? :>P: Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?
Onlangs waren er een tijd problemen met Paypal in België, waarbij ge enkel via uw cc kon betalen en niet rechtstreeks uit uw bankaccount. Ik heb het zelf ook voorgehad. Nu zou het opgelost moeten zijn.
Als dat het was moet ik het eens opnieuw proberen, maar als het onderdeel is van de procedure om je account te linken denk ik niet dat het veel zal veranderen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Ratchet & Clank (PS4)

45
Ratchet & Clank komt op 20 april uit in Europa. Deze game is een remake van de originele R&C op de PS2. Volgens ontwikkelaar Insomniac zitter er wel allerlei nieuwe elementen in, zoals nieuwe planeten en baasgevechten.

Er komt ook een animatiefilm gebaseerd op hetzelfde verhaal. De film komt op 29 april uit in Amerika. Wanneer het hier precies in de bioscopen komt is nog niet bekend

Boxart:
Image
Trailer:
https://youtu.be/_QDZAOqHicU
Image
cron