Re: Ratchet & Clank (PS4)
31Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that...dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Ik kan hem kopen voor 13 euro maar dat is me wat te veel voor een game die ik al heb...Captain Witwicky wrote:Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that...dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Paypal anders?Captain Witwicky wrote: Ik kan zo gemakkelijk nog niet importeren. Ik word telkens tegengehouden door geen cc te hebben. Trouwens, voor Europa zou iets importeren eigenlijk niet mogen. Zo'n werelddeel die benadeeld wordt voor zoiets triviaals in onze maatschappij...
Van A Crack in Time, was ik me bewist, niet van All4One. En natuurlijk moeten de jappen weer iets speciaals hebben.
Toch wel hoor, misschien een post of 4 niet maar is nog steeds R&C related dus het beste topic om hierover te praten is dit topicShAmPi wrote:Erm da gaat hier al eventjes niet meer over ratchet and clank voor de ps4...
ShAmPi wrote:Erm da gaat hier al eventjes niet meer over ratchet and clank voor de ps4...
Voor een CE te hebben van een game die ik al heb vind ik 13 juist zeer weinig. Ik heb met Dead Space hetzelfde gehad, ik kocht de CE toen voor 30 ofzo en ik had de game al. Maar voor R&C voor de PS4 (jaja on topic) is er dat probleem nu niet, zeker met de pre-order bonus die al van heel lang geleden beschikbaar is, dus ik geloof dat ze toen al wisten dat er geen CE ging zijn voor die game.dividedx11 wrote:Ik kan hem kopen voor 13 euro maar dat is me wat te veel voor een game die ik al heb...Captain Witwicky wrote:Ik had de mogelijkheid, een paar jaren geleden, maar mijn budget was op dat moment ontoereikend om de CE van A Crack in Time te kopen...always regretted that...dividedx11 wrote:Ik heb nog geen van de drie maar ben wel van plan om ze in de toekomst misschien te kopen.
Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?Tjeefkeuh wrote:Paypal anders?Captain Witwicky wrote: Ik kan zo gemakkelijk nog niet importeren. Ik word telkens tegengehouden door geen cc te hebben. Trouwens, voor Europa zou iets importeren eigenlijk niet mogen. Zo'n werelddeel die benadeeld wordt voor zoiets triviaals in onze maatschappij...
Van A Crack in Time, was ik me bewist, niet van All4One. En natuurlijk moeten de jappen weer iets speciaals hebben.
Onlangs waren er een tijd problemen met Paypal in België, waarbij ge enkel via uw cc kon betalen en niet rechtstreeks uit uw bankaccount. Ik heb het zelf ook voorgehad. Nu zou het opgelost moeten zijn.Captain Witwicky wrote: Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?
R&C in Japan: http://ratchetmerch.weebly.com/japan.htmlRoyVdW wrote:Huh een R&C 4 in Japan op PS2 nooit gezien
Als dat het was moet ik het eens opnieuw proberen, maar als het onderdeel is van de procedure om je account te linken denk ik niet dat het veel zal veranderen...Tjeefkeuh wrote:Onlangs waren er een tijd problemen met Paypal in België, waarbij ge enkel via uw cc kon betalen en niet rechtstreeks uit uw bankaccount. Ik heb het zelf ook voorgehad. Nu zou het opgelost moeten zijn.Captain Witwicky wrote: Kheb Paypal, maar om een voorbeeldje te geven dat ik onlangs tegenkwam. Je kan soms je account aan een payment methode linken, kreeg ik toch wel zeker niet de melding dat ik een cc moest hebben om mijn paypal te linken... Is het niet de bedoeling van paypal te hebben omdat je net geen cc hebt?