Re: Wat speel je op dit moment?

481
Killzone 2 vanonder het stof gehaald om eindelijk eens de multiplayer trophies te halen. Om een bepaalde trophy te halen, moet je in het algmeen klassement bij de top 1% horen op het einde van de week. Ik sta momenteel op plaats 4 van 1374 spelers, dus voorlopig gaat het goed!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

482
Momenteel bezig met AC Black Flag. Ik dacht dat het varen me snel ging tegensteken maar het valt precies nog mee. Al vind ik de gameplay op het land toch net iets leuker.

Het enige waar ik me bij elke AC aan erger is dat mijn mannetje direct overal de muren opkruipt terwijl ik dat helemaal niet wil. :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

483
Elexus wrote:Momenteel bezig met AC Black Flag. Ik dacht dat het varen me snel ging tegensteken maar het valt precies nog mee. Al vind ik de gameplay op het land toch net iets leuker.

Het enige waar ik me bij elke AC aan erger is dat mijn mannetje direct overal de muren opkruipt terwijl ik dat helemaal niet wil. :p
das bij alle AC's. kheb da nu ook bij Rogue.. ventje doet nooit wa ik wil
Of hij blijft hangen aan ne tak, of hij loopt met zn smoel tegen de muur ipv erop te kruipen. hopelijk hebben ze opgelost in Syndicate

Re: Wat speel je op dit moment?

490
Shadow of Mordor aan het spelen nu. Leuke game, alleen een beetje repetitief soms.
Speel het nog op de PS3 (is dus misschien niet op de PS4), maar er zijn zeer vaak korte laadschermen tussenin. Bv. elke keer je uit je map of startscherm gaat, zit je te kijken naar een zwart scherm met laadcirkeltje...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

491
Sanity penguin wrote:Shadow of Mordor aan het spelen nu. Leuke game, alleen een beetje repetitief soms.
Speel het nog op de PS3 (is dus misschien niet op de PS4), maar er zijn zeer vaak korte laadschermen tussenin. Bv. elke keer je uit je map of startscherm gaat, zit je te kijken naar een zwart scherm met laadcirkeltje...
Op de ps4 waren geen laadschermen tenzij je naar een andere wereld ging. Maar het grootste gemis bij de ps3 is volgens mij het rangen systeem van de orcs.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

494
Sanity penguin wrote:Hoe bedoel je precies?
Ik merk dat ze tegen elkaar vechten om hoger in rang te gaan en als ik er eentje afmaakt, even later een andere diens plaats inneem.
Of dat ze gepromoot worden wanneer er eentje mij afmaakt.

Is er dan nog wat bijkomend op de PS4?
Heb de PS4 versie hier ook liggen en nog niet aan begonnen. De game blijkt veel beter te zijn op PS4 zowel op grafisch vlak als het hiërarchiesysteem en de verschillende skills van de vijanden. De PS3 kon dit niet aan door het geheugentekort heb ik ooit gehoord? De PS4 versie is zo te horen precies een geremasterde PS3 versie met extra's.
Image
cron