Re: Welke game speelde je het laatste uit?

391
The Wastelander wrote:The Walking Dead Season 2
Minder goed dan de eerste serie. Had niet zo'n sterke band met de personages in deze game als bij de vorige. Ook een beetje het gevoel dat mijn keuzes uiteindelijk redelijk weinig uitmaken. Wat wel jammer is in een game die zo sterk leunt op dit concept. 7/10
Ik heb die van mij snel verkocht, omdat hij bij ps+ zit. Dus binnenkort ga ik het eens downloaden. Ik vond de eerste wel leuk, maar niet wauw. Hopelijk vind ik de 2de beter :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

392
The Wastelander wrote:The Walking Dead Season 2
Minder goed dan de eerste serie. Had niet zo'n sterke band met de personages in deze game als bij de vorige. Ook een beetje het gevoel dat mijn keuzes uiteindelijk redelijk weinig uitmaken. Wat wel jammer is in een game die zo sterk leunt op dit concept. 7/10
vond die ook wat minder,
[+] over einde TWD1
ik miste Lee....
Last edited by Kolm on 07 Nov 2015 11:42, edited 1 time in total.
Reason: Spoiler-tag ingevoegd

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

393
Assassins Creed Syndicate -> 7/10
Redelijk goede game, al had ik toch wel het gevoel dat het minder was dan Unity.
Doordat ik Unity wat later speelde dan release heb ik nooit problemen gehad met de serieuze bugs, maar wel problemen met kleinere en zeer irriterende bugs. Wat nu ook helemaal terug was in syndicate. Meestal is dit ergens vast komen te zitten in het decor waardoor je opnieuw moet starten (heb er ook eens een screenshot van genomen zal die nog proberen te posten). En de reden dat je kwam vast te zitten is nog altijd te wijten aan het probleem dat je personage niet doet wat je hem wil laten doen. Gelukkig hebben ze in deze game het probleem van door een raam te klimmen opgelost door er een knop aan te geven.
Ik had ook het gevoel dat je in Unity veel meer belangrijke gebouwen binnen kon dan nu in syndicate, wat ik jammer vond.
Het verhaal viel redelijk mee, weer een typische bevrijd de stad van de tempelieren. Maar het einde en de boss fight waren toch wel erg belachelijk. Ook vond ik het maar dom dat de leukste missies, waarbij je iemand belangrijks moet doden en veel mogelijkheden had, dat dit vooral met jacob gespeeld moest worden terwijl evie degene is die goed is in stealth. Zeer vreemde keuze. Ook al lagen de skills van beide heel dicht bij elkaar (ze kunnen maar 3 of 4 skills elk niet hebben).
De zijmissies vond ik wel beter dan Unity, vooral de ghostbuster missies van Dickens. De activiteiten om de stad te veroveren waren wel saai na een tijdje, je hebt maar 3 soorten en moet dus steeds hetzelfde doen. Waaronder tempelier ontvoeren echt verschrikkelijk langdradig was, slechtste missies van de game.
En het verhaal in de moderne tijd is beperkt tot filmpjes, zeer belachelijk en hoop dat ze dit gewoon afschaffen.
Maar aangezien ik het ontzettend leuk vind om als assassin te spelen heb ik me weer goed geamuseerd met dit spel, ook al veranderd er eigenlijk niets. Al hoop ik dat ze de parkour gameplay toch nog wat proberen te verbeteren. Op naar de volgende die hopelijk weer wat vroeger in de tijd plaats vind, liefst het oude Egypte ;) Of klassiek Griekenland of feodaal Japan, voor mij al gelijk :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

394
Assassin's Creed Rogue 8/10

één van de betere die ik al gespeeld heb. Enkel jammer dat Shay zelden doet wat ik wil als't op freerunnen aankomt.. blijven plakken tegen een boom of muur ipv erop te klimmen, dat soort dingen. nu enkel nog een paar sequenties op 100% synch zetten en ik heb de platinum

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

396
trials fusion: 8/10

Best leuke racegame, had hem al een tijdje liggen en besloot laatst om de laatste paar levels te doen om 120 medailes te bereiken en het eind level te doen. Dat eind level was echt zo hard, ik ben daar echt iets van tweehonderd keer doodgegaan :O . Al met al een leuk spel, vooral met wat vrienden :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

397
minermb wrote:trials fusion: 8/10

Best leuke racegame, had hem al een tijdje liggen en besloot laatst om de laatste paar levels te doen om 120 medailes te bereiken en het eind level te doen. Dat eind level was echt zo hard, ik ben daar echt iets van tweehonderd keer doodgegaan :O . Al met al een leuk spel, vooral met wat vrienden :cool:
ik zit er nog niet zo ver mee maar de noot wordt idd harder om te kraken ja, dat merk je :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

399
Game Of Thrones 9.5/10
Hoe kan je nog dieper in de shit geraken heb ik mij dikwijls afgevraagd. Heel gemakkelijk precies. Het laatste deel was eigenlijk echt nog goed. Moeilijke keuzes, het gevoel dat ge ergens machteloos ergens tegenover stond Dit was wel de meest choquerende van het seizoen. I demand season 2!!!!!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

403
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Tomb Raider: Definitive Edition ==> 8/10 Zeer goede game, bijna zo goed als Uncharted.
een 8 ? jij bent nogal streng :P
Awel, ik verander mijn cijfer, maak er maar 8,3 van. Vond het een zeer goede game maar Uncharted is beter imo
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron