Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2836
gamerke1992 wrote:+- vrijdag een examen op het werk, maar ik heb er wel een halve dag verlof door om te 'studeren'
--- een enorme krappe deadline te halen voor mijn masterdiploma, hopelijk haal ik het
--- de combinatie met vast werken is soms wat te zwaar, ik heb dan 's avonds geen fut meer om aan mijn thesis te werken
Een examen op het werk? En dan nog eens in combo met je opleiding? Hoe zit dat in elkaar?


+ Vandaag vrij
+++ Lekker geslapen
--- Wel al vervelende ochtend gehad...
+++ Gisteren goodiepakket bij Game Mania (zie aankoop geen games)
+++ Final Fantasy Box Set 2 Guides eindelijk mogen afhalen!
+++ Dit werk dat ik nu doe, zorgt er wel voor dat ik al een paar toffe zaken heb kunnen kopen...
+++ ... en dat maakt mij zeer blij, happy dude right here!
--- Wat een bende rare mensen en drukte dat er is op de straat en bussen na de werkuren...
+++ Maakt me altijd blij dat ik in een rustig deel van Gent woon, amaai zeg, ik heb echt wel geluk als ik het zo bekijk, ik mag blij zijn met wat ik heb

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 104 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 128 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2837
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+- vrijdag een examen op het werk, maar ik heb er wel een halve dag verlof door om te 'studeren'
--- een enorme krappe deadline te halen voor mijn masterdiploma, hopelijk haal ik het
--- de combinatie met vast werken is soms wat te zwaar, ik heb dan 's avonds geen fut meer om aan mijn thesis te werken
Een examen op het werk? En dan nog eens in combo met je opleiding? Hoe zit dat in elkaar?
Wij moeten verplicht een examen afleggen om te zien of we alles goed genoeg kennen. Dat wordt van iedereen in het operatiekwartier verwacht. Als we niet slagen moeten we dat examen blijven afleggen tot we er wel door zijn en zo dus aantonen dat we alles beheersen.

Ik ben nu 4 maanden vast aan het werk, maar ik moet mijn masterproef nog afronden, aangezien de dataverzameling veel langer duurde dan oorspronkelijk gepland was. Ik werk nu dan ook onder mijn bachelordiploma ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2838
gamerke1992 wrote:
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:+- vrijdag een examen op het werk, maar ik heb er wel een halve dag verlof door om te 'studeren'
--- een enorme krappe deadline te halen voor mijn masterdiploma, hopelijk haal ik het
--- de combinatie met vast werken is soms wat te zwaar, ik heb dan 's avonds geen fut meer om aan mijn thesis te werken
Een examen op het werk? En dan nog eens in combo met je opleiding? Hoe zit dat in elkaar?
Wij moeten verplicht een examen afleggen om te zien of we alles goed genoeg kennen. Dat wordt van iedereen in het operatiekwartier verwacht. Als we niet slagen moeten we dat examen blijven afleggen tot we er wel door zijn en zo dus aantonen dat we alles beheersen.

Ik ben nu 4 maanden vast aan het werk, maar ik moet mijn masterproef nog afronden, aangezien de dataverzameling veel langer duurde dan oorspronkelijk gepland was. Ik werk nu dan ook onder mijn bachelordiploma ;)
Dus ik mag je examen zien als een soort van up to date houden van je kennis?
Je hebt enkel nog je masterproef te doen of niet? Mijn masterproef had ook data verzamelingsproblemen :)


--- Sommige dingen plannen lukken niet met tegenstrijdige agenda's...
--- Ik dacht zaterdag te niksen, mommy bursted that bubble...
--- Moeder is incapabel door een of andere pijn in haar been...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2839
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:
Captain Witwicky wrote: Een examen op het werk? En dan nog eens in combo met je opleiding? Hoe zit dat in elkaar?
Wij moeten verplicht een examen afleggen om te zien of we alles goed genoeg kennen. Dat wordt van iedereen in het operatiekwartier verwacht. Als we niet slagen moeten we dat examen blijven afleggen tot we er wel door zijn en zo dus aantonen dat we alles beheersen.

Ik ben nu 4 maanden vast aan het werk, maar ik moet mijn masterproef nog afronden, aangezien de dataverzameling veel langer duurde dan oorspronkelijk gepland was. Ik werk nu dan ook onder mijn bachelordiploma ;)
Dus ik mag je examen zien als een soort van up to date houden van je kennis?
Je hebt enkel nog je masterproef te doen of niet? Mijn masterproef had ook data verzamelingsproblemen :)


--- Sommige dingen plannen lukken niet met tegenstrijdige agenda's...
--- Ik dacht zaterdag te niksen, mommy bursted that bubble...
--- Moeder is incapabel door een of andere pijn in haar been...
Zo kan je het bekijken. Ze willen zeker zijn dat hun personeel bekwaam is.

Klopt, enkel nog mijn masterproef. Voor alle andere examens was ik in juni geslaagd. Beetje stom dat ik mijn diploma nog niet heb door een verkeerde inschatting van de tijd die nodig was om de data te verzamelen. Alles bij elkaar heeft het 8 maanden gekost om genoeg data te verzamelen. En dat terwijl ik hier sinds toen dagelijks mee bezig ben
Image


+++ koffietje
--- tijd gaat zo snel :o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2840
gamerke1992 wrote:Zo kan je het bekijken. Ze willen zeker zijn dat hun personeel bekwaam is.

Klopt, enkel nog mijn masterproef. Voor alle andere examens was ik in juni geslaagd. Beetje stom dat ik mijn diploma nog niet heb door een verkeerde inschatting van de tijd die nodig was om de data te verzamelen. Alles bij elkaar heeft het 8 maanden gekost om genoeg data te verzamelen. En dat terwijl ik hier sinds toen dagelijks mee bezig ben
Dataverzameling kan echt eeuwen duren :P

--- De dag is al voorbij...
--- Veel te veel gegeten deze middag en sebiet frietjes :O
--- Muggen zijn echte k****beesten...
+++ DMC artbook besteld
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2842
Captain Witwicky wrote:
gamerke1992 wrote:Zo kan je het bekijken. Ze willen zeker zijn dat hun personeel bekwaam is.

Klopt, enkel nog mijn masterproef. Voor alle andere examens was ik in juni geslaagd. Beetje stom dat ik mijn diploma nog niet heb door een verkeerde inschatting van de tijd die nodig was om de data te verzamelen. Alles bij elkaar heeft het 8 maanden gekost om genoeg data te verzamelen. En dat terwijl ik hier sinds toen dagelijks mee bezig ben
Dataverzameling kan echt eeuwen duren :P

--- De dag is al voorbij...
--- Veel te veel gegeten deze middag en sebiet frietjes :O
--- Muggen zijn echte k****beesten...
+++ DMC artbook besteld
heb jij daar op volle zee in je kajuit dan ook last van ?? :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2843
Gamefreak wrote:heb jij daar op volle zee in je kajuit dan ook last van ?? :O
Ik moet de zeegoden niet gunstig zijn, want zo te zien volgen die vurte insecten me overal!


--- Gisteren na het eten een borrelende maag gehad...
--- Weinig geslapen...
--- Misschien De Lijn abo nemen, maar dat is ook weer 300eur
+ Tis uiteindelijk wel goedkoper dan tramkaartjes kopen...
- Morgen zoeken naar harde schijf...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2846
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:heb jij daar op volle zee in je kajuit dan ook last van ?? :O
Ik moet de zeegoden niet gunstig zijn, want zo te zien volgen die vurte insecten me overal!


--- Gisteren na het eten een borrelende maag gehad...
--- Weinig geslapen...
--- Misschien De Lijn abo nemen, maar dat is ook weer 300eur
+ Tis uiteindelijk wel goedkoper dan tramkaartjes kopen...
- Morgen zoeken naar harde schijf...
je kan mss een poster van je vader ophangen ? mss schrikt hen dat af ? :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2849
----- Hele poos afwezig geweest hier :( Excuses: Ondertussen gaan samenwonen met vriendin. Vraagt heel wat organisatie, verhuis en tijd. Nog niet volledig gedaan, maar beetje per beetje. Daarbij komt dat ik mijn eigen appartement wil gaan verhuren en dat vraagt kennis en informatie opvragen. Ook mee bezig. Geen pc ter beschikking gehad eventjes bij mijn vriendin omdat mijn pc natuurlijk nog thuis stond. Sinds kort dus terug wel. Ga proberen terug als voorheen hier terug aanwezig te zijn :P
++++ Eigen plekje gekregen "thuis" bij mijn vriendin om de Playstation te zetten en te spelen.
++++ Zelf kunnen voorzien dat PS4 terug bekabeld online kan. Schouderklopje voor mezelf.
++++ Black Ops 3 is zalig chill. Ik vind het fantastisch. En dat alleen afgaande op de multiplayer.
++++ Zondag vertrekken voor een week naar Italië voor het werk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2850
@NTGSruler: Welcome back! En proficiat ;)

--- Sint-Maarten (11 november) is in Nederland geen feestdag met verlof zoals wapenstilstand dat in BE wel is. Had zo'n dagje wel kunnen gebruiken deze week.
+++ Gisteren met werk gaan uiteten en dat was erg gezellig!
--- Dat uiteten was wegens het afscheid van een goede relatie van het bedrijf. Hij stopte met zijn job bij een klant van ons waardoor ze hem niet meer zullen zien.
+++ Die man is nochtans een geweldige vent!
+++ Weekend! :party:
Image