Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

451
The Green Inferno 7/10
Echt ne vuile film. Een soort van light versie van Cannibal Holocaust. Een groep student die gevangen genomen worden door cannibalen in het oerwoud. Ik heb mijne popcorn moeten wegsmijten omdat ik niks meer binnen kreeg

Paranormal Activity: The Ghost Dimension 6.5/10
Minder als The Green Inferno gisteren. Er zaten wel veel jumpscares in, maar voor de rest was het gewoon. De anderen waren wel enger. Het einde viel ook wat tegen
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

452
The Last Witch Hunter: aardige film, in vond het in dezelfde stijl en kwaliteit als een Riddick film. Voor mij een goede 8/10

Extraterrestial: nooit echt noemenswaardig (de aliens betekenen niet veel) met een verrassend maar onaangenaam einde 3/10

The Operator: gebaseerd op slender man, weg ermee zou ik zeggen: 1/10

Zombeavers: een slappe horror met wat komedie, met nog juist aardige special effects, terwijl de bevers lachwekkende robotten zijn 4/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

454
ShAmPi wrote:Wie heeft er nu bttf nog niet gezien? Dat zou standaard films moeten zijn bij de opvoeding van je kind!
²
Zou moeten opgenomen worden in de eindtermen op school!

Laatste die ik gezien heb is Knights of Badassdom met o.a. Peter Dinklage en Ryan Kwanten.
Het opzet liet het al vermoeden, maar ik dacht het toch een kans te geven...

3/10
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

457
ShAmPi wrote:Wie heeft er nu bttf nog niet gezien? Dat zou standaard films moeten zijn bij de opvoeding van je kind!
Het is nu al te laat. De films had je moeten ervaren voor 21 oktober 2015. :D
Als de films nooit op TV zijn geweest op een goed moment en je ouders de films niet op VHS of DVD hadden in je jeugd, mis je ook wel eens een klassieker.