Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

546
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Vond hem wel leuk :) je hebt ook een premium edition maar die is zelfzamer...
Zucht...al die edities die er bestaan of ik geen weet van had... ;(
Die premium edition ziet er echt wel goed uit hoor!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

548
dividedx11 wrote:
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Vond hem wel leuk :) je hebt ook een premium edition maar die is zelfzamer...
Zucht...al die edities die er bestaan of ik geen weet van had... ;(
Die premium edition ziet er echt wel goed uit hoor!
Wel, dat is het 'm juist :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

549
Hoe belachelijk dat je die PS2 brol games koopt en dan nog eens nooit speelt. Ik wil er net vanaf rommel die er maar ligt. Alhoewel ik hecht er wel waarde aan heb er veel op gespeeld maar mijn kast wordt te klein dus staan te koop. Of bij Ikea een grotere kast kopen is ook een idee of net niet want dat ga ik kopen wat ik niet nodig heb om ze op te vullen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

550
RoyVdW wrote:Hoe belachelijk dat je die PS2 brol games koopt en dan nog eens nooit speelt. Ik wil er net vanaf rommel die er maar ligt. Alhoewel ik hecht er wel waarde aan heb er veel op gespeeld maar mijn kast wordt te klein dus staan te koop. Of bij Ikea een grotere kast kopen is ook een idee of net niet want dat ga ik kopen wat ik niet nodig heb om ze op te vullen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Zoals is al eerder zei, ik kocht het voor die bepaalde games, niet nodig op kritiek te geven op de brolgames die ik koop ;) misschien had ik het wel beter niet gekocht... Heb ik ook al gedacht maar heb geen zin om daarvoor een schuldgevoel te hebben tegenover mezelf, het was uiteindelijk maar 17 euro.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

553
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:@Geest, heb je de game al geprobeerd en wat gozers gevangen ?

euh, nu ja, je weet wat ik bedoel ....
Nee. Het zal nog wel een aantal weken(kerst vakantie?) duren voordat ik aan die game toe ben. :)
als de nachten wat korter worden zeker ? :P
De nachten worden dan wel weer korter, maar ze duren wel langer dan nu. :p