dividedx11 wrote:Elexus wrote:Apple is gewoon overpriced, hoe ge het draait of keert.
Ik zeg niet dat het geen goede producten zijn, maar de prijs dat ze er voor vragen is gewoon diefstal.[/quote
Voor iphones ga ik hiermee akkoord, voor een mac niet. Maar dan nog, ik heb een jaar gedaan met mijn Samsung SIII en hij was kapot. Gebruik nu een iPhone 4S die 5 jaar oud is en werkt nog perfect. Zelfde met onze iPad, misschien zelfs al 7 jaar oud en werkt nog steeds. Dat kan je van vele andere producten niet zeggen.
Ik heb met mijn Samsung S3 van release tot heel recent gedaan. (En die werkt nog steeds)
Heb nu een Samsung S6 Edge en die werkt ook perfect.
De tablet van mijn vriendin is ook nog eerste generatie samsung tablet en werkt ook nog perfect.
Mijn tablet is nieuwere generatie en werk dus ook
(ik moest lang geen tablet hebben)
Als ik bij mijn ouders ga kijken:
Moeder heeft ipad en die faalt na jaartje
Vader heeft samsung tablet en die werkt nog perfect
beidde hebben de S3
Die van moeder werkt perfect die van vader wat minder maar werkt nog.
Als ik bij de zus ga kijken:
Die heeft ipad gehad en is heel rap overgeschakeld naar samsung tab
haar vriend heeft ipad en is er content mee (werkt ook nog steeds perfect)
haar vriend heeft iphone en wilt een samsung
zus heeft samsung s3 en werkt ook nog goed.
Conclusie?
't Is allemaal hetzelfde
(buiten de prijs)
Wat me ergert aan een iProduct zijn de EXTRA kosten en de bedoeling van monopolie.
Ik weet niet hoe het nu zit maar vroeger moest je voor je muziek op je iProduct zette eerst alle liedjes omzetten en enkel met iTunes kon je het op je iProduct krijgen.
Samsung kan je gewoon je gsm in je pc rammen en liedjes overzetten.
Ook Android tegenover iOS vindek veel beter.
Wat je op iPhone moet betalen vind je probably gratis op Android (wel van andere maker maar doet hetzelfde)
Nontheless als je de High End gsm's koopt (Galaxy S reeks) van samsung zijn ze ook sterk in prijs gestegen.
Maar toch vindek ze
persoonlijk het meer waard dan een iPhone
En bij ons (mijn eigenste huis) komt er geen iProduct binnen. Easy as that