Re: PlayStation Plus
556Dan moet je op die tweede account ook ps+ hebben eh als je de game wil testen
Moderator: Leaderboard Group
Heb tijdje terug Super Meat Boy getest op mijn andere account wat zelf geen ps+ abo heeftdividedx11 wrote:Dan moet je op die tweede account ook ps+ hebben eh als je de game wil testen
Kleine tip: https://lastpass.com/Marty wrote:Haha dat is een Amerikaanse en een japans account. Die laatste kom ik helaas niet meer op omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en welk email adres er bij zit
Niet zo overdrijven he met mijn platinums. Zijn er "maar" 146.
Binnenkort denk ik Dragon Fin Soup proberen
Was te verwachten deze reactie ;p en Merci Kolm voor uitleg.daviduvel wrote:Al die moeite voor een paar digitale bekertjes...
Ik vind het juist erg tegenvallen (vooral omdat ik ME2 en BG&E al had). De PS4 games heb ik maximaal een uurtje vol gehouden... Totaal geen fun.NTGSruler wrote:Leuke games deze maand!! Allemaal in mijn downloadlijst want Black OPs 3 krijgt voorrang. Zal nog een hele poos zo blijven ook....
Bwa ik kan er in komen in je commentaar Vond het persoonlijk wel leuke maand deze maand!paveman wrote:Ik vind het juist erg tegenvallen (vooral omdat ik ME2 en BG&E al had). De PS4 games heb ik maximaal een uurtje vol gehouden... Totaal geen fun.NTGSruler wrote:Leuke games deze maand!! Allemaal in mijn downloadlijst want Black OPs 3 krijgt voorrang. Zal nog een hele poos zo blijven ook....
PS: good to have you back!
Return to “PlayStation Network Gaming”