Re: 'It's all about the drinks'-topic

451
De laatste tijd drink ik ook geregeld wat thee, maar dat is dan gewoon af en toe een slok van W.O.L.F. haar thee. Zelf ben ik er denk ik nog niet helemaal uit wat ik het liefste drink en ik zou het zelf ook niet direct maken :p

Deze avond dit meesterwerk gedronken:
Image
Heel speciaal bier. Fantastisch aroma, totaal niet puur alcohol zoals ge zou verwachten door z'n 11,3%. De smaak is nog beter. Heel zachte, zoete smaak met een bijna onmiddellijke droge nasmaak. Ik had tot nu toe nog geen enkele Rochefort gedronken, maar nu heb ik grote verwachtingen voor de 6 en 8 die ik nog heb staan. Sowieso dat de 6 en 8 iets toegankelijker zullen zijn, want de 10 is wel een stevig bier dat ook echt vult.

W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Image
Ik heb er niet van geproefd, de geur vond ik al genoeg :p
Maar ik moet toch dringend eens wat glazen voor dat soort bieren kopen, want nu drinkt W.O.L.F. het altijd uit wat ik heb staan qua glazen.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

452
Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken :)

Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinken
Image
ik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij :D

Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

453
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken :)

Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinken :) ik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij :D

Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Yet another tea-place to explore :)
Ongelofelijk hoeveel soorten thee er bestaan, ik heb een gigantische theeverzameling en toch vind ik nog steeds nieuwe :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

454
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken :)

Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinken :) ik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij :D

Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Yet another tea-place to explore :)
Ongelofelijk hoeveel soorten thee er bestaan, ik heb een gigantische theeverzameling en toch vind ik nog steeds nieuwe :)
Ik kan de winkel echt aanraden. Ze hebben veel verschillende soorten thee-mengelingen. En ze werken niet met thee zakjes, maar losse thee. Ik vind tot nu toe de kokos met bosbessen zalig :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

455
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken

Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinken :) ik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij

Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Yet another tea-place to explore :)
Ongelofelijk hoeveel soorten thee er bestaan, ik heb een gigantische theeverzameling en toch vind ik nog steeds nieuwe :)
in een zijstraatje van de veldstraat (dezelfde straat waar Olleke Bolleke, die snoepwinkel zit) hebt ge Javana. verkopen enkel maar theekruiden en koffiebonen in alle soorten en smaken :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

456
gamerke1992 wrote:Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinken :) ik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij :D
Hmm, ik kom veel te weinig in de Colruyt om dat soort dingen mee te maken :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

460
The Wastelander wrote:Gisteren nog eens enkel biertjes gedronken, de topper van avond was toch wel de Waterloo Triple
Image
Geen te sterk uitgesproken smaak maar toch een lekker bierke! :bier: Wel echt geen nice glas om uit te drinken vind ik.
Dieje heb ik een half jaar geleden ook al is geproefd. Dat glas was idd wel speciaal :)
Image
cron