Re: Fallout 4

61
Moest ik geen stage hebben zou ik morgen sowieso de les skippen! :p Maar voor mij duurt het dus nog tot een uur of 5 's avonds voor ik kan genieten van deze game. Wel heel nice dat het een feestdag is woensdag, dus hele dag kassen! :D
Image

Re: Fallout 4

62
The Wastelander wrote:Moest ik geen stage hebben zou ik morgen sowieso de les skippen! :p Maar voor mij duurt het dus nog tot een uur of 5 's avonds voor ik kan genieten van deze game. Wel heel nice dat het een feestdag is woensdag, dus hele dag kassen! :D
Troost u, ik ben pas rond half 9 thuis van school. :p
Image

Re: Fallout 4

66
Colossus wrote:en wat vinden we ervan??
Nu een 6 tal uur gespeeld. Nog geen seconde verveeld en heb veel goesting om door te spelen. Combat is een stuk beter geworden, de aanpassing aan VATS is wel minder sterk dan ik had verwacht. Loadscreen zijn relatief kort en spel loopt zeer vloeiend en ziet er goed uit. Verhaal/quests tot nu toe nog geen zotte dingen meegemaakt maar heb ook maar een 4 tal missies gedaan. Het basis maken gedoe vind ik tot nu toe nog niet zo zot. Het is wel tof, maar het echte nut moet ik nog inzien als dat er is. De sfeer doet me sterk denken aan Fallout 3 dus dat vind ik nice.

Wat ik minder vind is dat ze het karma systeem hebben weggelaten. Dit vond ik persoonlijk net zo typerend aan Fallout. Van een reputatiesysteem is er nog geen sprake geweest bij mij.

Korte samenvatting: Nice game, veel dingen zijn beter geworden. Heeft veel weg van Skyrim vind ik. Jammer genoeg geen karma systeem meer.
Of het beter is dan Fallout 3 valt nog te bezien.
Image

Re: Fallout 4

67
Ik heb tot nu toe 10 uur kunnen spelen, waarvan 2 uur character creation, 1 uur introductie enz en 7 uur een basis bouwen :P Daar amuseer ik mij wel enorm mee, hoewel er iets meer bruikbare items tussen het interieur mochten zitten.

Re: Fallout 4

73
met0t0 wrote:Nog geen grote bugs tegengekomen? Daar werd bij de reviews wel wat van vermeld, maar het lijkt nog mee te vallen?
Een paar mensen zaten blijkbaar weer vast in een lift. Er zijn dan ook rare glitches zoals uw armen die ineens ondersteboven in beeld komen. Ikzelf heb alleen nog maar last gehad van ondertitels die bleven hangen en bepaalde items in mijn settlement die ik niet meer kon verplaatsen, maar deze lossen zichzelf op.

Re: Fallout 4

74
Hmmm alleen maar de ondertiteling bug tegengekomen, voorderest werkt de game gewoon prima!

Weet ook niet waarom mensen om de grapics zeiken, ik vind deze gewoon goed hoor (tuurlijk gras bij de buren is altijd groener)
en ook al speelt deze game ongeveer hetzelfde als Skyrim vind ik alles gewoon aangenaam leuk en mooi!

Ben verrast en het begint te verslaven, leuke game :cool:
Image

Re: Fallout 4

75
met0t0 wrote:Nog geen grote bugs tegengekomen? Daar werd bij de reviews wel wat van vermeld, maar het lijkt nog mee te vallen?
Ik heb ook enkel de ondertitelbug gehad maar dit komt meestal pas als je sub/tekst probeert te skippen. M'n broer heeft wel een irritante bug, een grote sidequest gever staat nu op een dak van een huis. Maar je kan niet op dit huis geraken. :s
Image