Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2851
Kolm wrote:@NTGSruler: Welcome back! En proficiat ;)

--- Sint-Maarten (11 november) is in Nederland geen feestdag met verlof zoals wapenstilstand dat in BE wel is. Had zo'n dagje wel kunnen gebruiken deze week.
+++ Gisteren met werk gaan uiteten en dat was erg gezellig!
--- Dat uiteten was wegens het afscheid van een goede relatie van het bedrijf. Hij stopte met zijn job bij een klant van ons waardoor ze hem niet meer zullen zien.
+++ Die man is nochtans een geweldige vent!
+++ Weekend! :party:
Ik blijf altijd wel hangen! Al is het natuurlijk soms met tussenpozen! ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2852
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:@NTGSruler: Welcome back! En proficiat ;)

--- Sint-Maarten (11 november) is in Nederland geen feestdag met verlof zoals wapenstilstand dat in BE wel is. Had zo'n dagje wel kunnen gebruiken deze week.
+++ Gisteren met werk gaan uiteten en dat was erg gezellig!
--- Dat uiteten was wegens het afscheid van een goede relatie van het bedrijf. Hij stopte met zijn job bij een klant van ons waardoor ze hem niet meer zullen zien.
+++ Die man is nochtans een geweldige vent!
+++ Weekend!
Image
arty:
Ik blijf altijd wel hangen! Al is het natuurlijk soms met tussenpozen! ;)
Goed dat je terug bent :D Ik ben ook net verhuisd en ben daardoor ook veel minder dan vroeger aanwezig. Dus ik begrijp het volledig
Image


+++ lekker biertje ontdekt
+++ weekend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2853
Gamefreak wrote:je kan mss een poster van je vader ophangen ? mss schrikt hen dat af ?
Ik geloof niet dat ik nog kan slapen als ik een poster van mijn vader in mijn kamer heb hangen :p


--- Wat is het hier toch soms zo moeilijk om je eigen routine vast te houden...
+++ DMC artbook
--- Boodschappen doen...
+ Spectre vandaag gaan bezien...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2860
daviduvel wrote:----- Aanslagen in Parijs. Tijd dat de Westerse landen aggressiever beginnen op te treden zoals Putin in Syrië om het probleem bij de wortel aan te pakken...
Blijkbaar vergeten dat Putin Assad steunt? Zo een ongeveer de reden dat de oorlog daar begon?
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag om nieuwe slakjes voor in mijn aquarium :
Image
Die zien er echt wel heel cool uit
Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins :) Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten) :)

--- Geen zin om aan een van mijn taken te werken, maar ik heb geen keuze :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2861
W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins :) Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten) :)
wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben? :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2862
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins :) Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten) :)
wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben? :p
Geloof me.
Van die plantenslakjes kunnen konijnen nog veel leren :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2864
--- Ik ga zo te zien een zeer kort weekend hebben...
--- Nog niet uitgeslapen...
--- Mijn vader die alles wat ik doe moet scrutineren, met alle gevolgen van dien...
--- Duur abo...
--- Not in a happy place at the moment...
--- Rare pijn in mijn enkel...
--- Geen plaats meer voor mijn laatste aankopen, mijn kamer kan niet voller staan...
+/- Spectre weest gaan zien...
+++ F1
+++ Deadliest Catch
+++ Black Sails (--- laatste 2 afleveringen voor S2 :( )

--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 100 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 124 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2865
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins :) Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten) :)
wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben? :p
Voornamelijk algen en restjes van het visseneten :)

--- Teveel stress door teveel factoren :(
cron