Re: Het smartphone-topic

61
RoyVdW wrote:Goed zot dat je dat geld eraan geeft :dizzy: Mijn Huawei van 250 euro is even goed wat op zich ook al duur is voor een mobiel 10000 BEF.
RoyVdW wrote:Niet onvriendelijk bedoeld he ieder zijn zin ;) Ken er idd niks van zolang ik maar kan bellen en sms. Zou niet weten wrm die drie keer zo duur moet zijn. Gsm's interesseren me niet zou nooit een iPhone kopen bv. begrijp niet wat daar wauw aan is.
Met gsm's van 30 euro kan je ook bellen en sms'en :p
Image

Re: Het smartphone-topic

62
Niet onvriendelijk bedoeld he ieder zijn zin ;) Ken er idd niks van zolang ik maar kan bellen en sms. Zou niet weten wrm die drie keer zo duur moet zijn. Gsm's interesseren me niet zou nooit een iPhone kopen bv. begrijp niet wat daar wauw aan is.
Gsm's interesseren mij ook niets. En toch zal ik niet snel weer iets anders dan een iPhone kopen. Niet omdat het zo stoer is om met (een ouder model: heb kort geleden een 5S gekocht) iPhone te lopen, maar gewoon omdat ik het belangrijk vind om mijn agenda en e-mail onderweg bij de hand te hebben (de enige reden waarom ik een smartphone heb. Alhoewel... naast de bankieren app) en ik het daarnaast belangrijk vind dat áls ik iets gebruik, het goed werkt. Ik heb genoeg Samsungs gezien en gebruikt etc.... Voorlopig geen Samsung voor mij... (ja een tv o.i.d.)
Image

Re: Het smartphone-topic

63
paveman wrote:
Niet onvriendelijk bedoeld he ieder zijn zin ;) Ken er idd niks van zolang ik maar kan bellen en sms. Zou niet weten wrm die drie keer zo duur moet zijn. Gsm's interesseren me niet zou nooit een iPhone kopen bv. begrijp niet wat daar wauw aan is.
Gsm's interesseren mij ook niets. En toch zal ik niet snel weer iets anders dan een iPhone kopen. Niet omdat het zo stoer is om met (een ouder model: heb kort geleden een 5S gekocht) iPhone te lopen, maar gewoon omdat ik het belangrijk vind om mijn agenda en e-mail onderweg bij de hand te hebben (de enige reden waarom ik een smartphone heb. Alhoewel... naast de bankieren app) en ik het daarnaast belangrijk vind dat áls ik iets gebruik, het goed werkt. Ik heb genoeg Samsungs gezien en gebruikt etc.... Voorlopig geen Samsung voor mij... (ja een tv o.i.d.)
Je kunt gewoon op iedere smartphone met internet een goede agenda downloaden. Er zijn veel betere agenda's dan die standaard op bijv. een Samsung staan en ze kosten ook niets. Koop gewoon een goedkope Android of Windows telefoon en je hebt uitstekende agenda's en e-mail ter beschikking zonder een extreme premium prijs te betalen voor een zinloze iPhone.

Re: Het smartphone-topic

64
Ik heb nu een phone van 130 euro en da's al 30 euro boven mijn normaal budget voor een phone. :p Heb de 30 euro opgelegd omwille van 4G en betere camera. Ben kik toch ferm content van m'n phone. Nu nog just het probleem oplossen dat ik om 1 of andere duistere reden niet op 4G geraak. :p
Image

Re: Het smartphone-topic

65
iPhones zijn zeker wel te duur voor wat ze zijn, maar de bouwkwaliteit enz is wel zeer goed. Qua audio is het ook al sinds de eerste versie een van de beste keuzes. Ikzelf ben zeer tevreden met mijn OnePlus One, die ik voor de helft van de prijs van een iPhone heb gekocht.

Re: Het smartphone-topic

66
iPhones zijn wel degelijk zeer handig, ok ze zijn een klein beetje prijzig maar dat valt uiteindelijk toch goed mee voor wat het is. Al moet ik toegeven dat ze de laatste tijd toch wel een beetje meer vooruitgang mogen beginnen steken in hun telefoons (betere camera, meer ram, ...). Maar waar ik nog tevredener van ben is van een mac. Ik moet nooit meer iets anders hebben (heb uiteindelijk ook nooit iets anders gehad, buiten een windows pc en laptop.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

67
dividedx11 wrote:iPhones zijn wel degelijk zeer handig, ok ze zijn een klein beetje prijzig maar dat valt uiteindelijk toch goed mee voor wat het is.
Nee. Valt goed mee en zijn twee keer zo duur vallen niet in dezelfde catagorie. Vernieuwingen die Apple doorvoert zijn vernieuwingen die 3 jaar eerder al in andere telefoons zaten. iPhones zijn daarom ook -0.1% handiger dan alle andere telefoons. Er is altijd wel een telefoon beschikbaar die alle eisen die jij stelt voor een telefoon voor de helft van de prijs van een iPhone aanbiedt.

Re: Het smartphone-topic

69
Elexus wrote:Apple is gewoon overpriced, hoe ge het draait of keert. :p Ik zeg niet dat het geen goede producten zijn, maar de prijs dat ze er voor vragen is gewoon diefstal.
Voor iphones ga ik hiermee akkoord, voor een mac niet. Maar dan nog, ik heb een jaar gedaan met mijn Samsung SIII en hij was kapot. Gebruik nu een iPhone 4S die 5 jaar oud is en werkt nog perfect. Zelfde met onze iPad, misschien zelfs al 7 jaar oud en werkt nog steeds. Dat kan je van vele andere producten niet zeggen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

70
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:Apple is gewoon overpriced, hoe ge het draait of keert. :p Ik zeg niet dat het geen goede producten zijn, maar de prijs dat ze er voor vragen is gewoon diefstal.[/quote
Voor iphones ga ik hiermee akkoord, voor een mac niet. Maar dan nog, ik heb een jaar gedaan met mijn Samsung SIII en hij was kapot. Gebruik nu een iPhone 4S die 5 jaar oud is en werkt nog perfect. Zelfde met onze iPad, misschien zelfs al 7 jaar oud en werkt nog steeds. Dat kan je van vele andere producten niet zeggen.
Ik heb met mijn Samsung S3 van release tot heel recent gedaan. (En die werkt nog steeds)
Heb nu een Samsung S6 Edge en die werkt ook perfect.
De tablet van mijn vriendin is ook nog eerste generatie samsung tablet en werkt ook nog perfect.
Mijn tablet is nieuwere generatie en werk dus ook :D (ik moest lang geen tablet hebben)

Als ik bij mijn ouders ga kijken:
Moeder heeft ipad en die faalt na jaartje
Vader heeft samsung tablet en die werkt nog perfect
beidde hebben de S3
Die van moeder werkt perfect die van vader wat minder maar werkt nog.

Als ik bij de zus ga kijken:
Die heeft ipad gehad en is heel rap overgeschakeld naar samsung tab
haar vriend heeft ipad en is er content mee (werkt ook nog steeds perfect)
haar vriend heeft iphone en wilt een samsung
zus heeft samsung s3 en werkt ook nog goed.

Conclusie?
't Is allemaal hetzelfde :D (buiten de prijs)

Wat me ergert aan een iProduct zijn de EXTRA kosten en de bedoeling van monopolie.
Ik weet niet hoe het nu zit maar vroeger moest je voor je muziek op je iProduct zette eerst alle liedjes omzetten en enkel met iTunes kon je het op je iProduct krijgen.
Samsung kan je gewoon je gsm in je pc rammen en liedjes overzetten.
Ook Android tegenover iOS vindek veel beter.
Wat je op iPhone moet betalen vind je probably gratis op Android (wel van andere maker maar doet hetzelfde)

Nontheless als je de High End gsm's koopt (Galaxy S reeks) van samsung zijn ze ook sterk in prijs gestegen.
Maar toch vindek ze persoonlijk het meer waard dan een iPhone

En bij ons (mijn eigenste huis) komt er geen iProduct binnen. Easy as that :D
Image

Re: Het smartphone-topic

72
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:Apple is gewoon overpriced, hoe ge het draait of keert. :p Ik zeg niet dat het geen goede producten zijn, maar de prijs dat ze er voor vragen is gewoon diefstal.[/quote
Voor iphones ga ik hiermee akkoord, voor een mac niet. Maar dan nog, ik heb een jaar gedaan met mijn Samsung SIII en hij was kapot. Gebruik nu een iPhone 4S die 5 jaar oud is en werkt nog perfect. Zelfde met onze iPad, misschien zelfs al 7 jaar oud en werkt nog steeds. Dat kan je van vele andere producten niet zeggen.
Al mijn oude telefoons en laptops/tablets doen het nog, dus dat zegt niet veel. Er zullen ook wel mensen zijn die al 2 keer een iPhone kapot hebben gehad en met een goedkope C-merk telefoon geen problemen hebben.

@ShAmPi: iPhones blijven ook erg lang dezelfde prijs, omdat iSlaven het gewend zijn om de maximale prijs te betalen. Andere merken zijn na een paar maand al voor een lagere prijs te vinden, zodat zelfs zo'n te dure Samsung al snel een acceptabele prijs krijgt.

Re: Het smartphone-topic

73
Blijft een kwestie van smaak. Ik vind de manier waarop een Samsung of B- of C-merk werkt totaal niet prettig en heb daar best een paar 100 €'s voor over. Gaat ook om niet zo heel veel natuurlijk (imo). Alhoewel ik de smartphone dus niet superveel gebruik vind ik het belangrijk dat áls ik het gebruik dit snel en makkelijk gaat. Daar heb ik best wat geld voor over, wat in mijn geval ook nog aftrekbaar is voor de belasting... :D
Image

Re: Het smartphone-topic

75
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:En bij ons komen er enkel iProducten binnen, easy as that :) Tis maar wat je zelf het liefste gebruikt en het liefste wilt
Met het geld van je ouders Ist vaneigens easy as that

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Van waar haal jij het dat het geld van mijn ouders is?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron