Re: Het smartphone-topic

76
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:En bij ons komen er enkel iProducten binnen, easy as that :) Tis maar wat je zelf het liefste gebruikt en het liefste wilt
Met het geld van je ouders Ist vaneigens easy as that

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Van waar haal jij het dat het geld van mijn ouders is?
Tgroeit dab op u rug da ge alle duurste dingen kunt permitteren ofzo :-P

Image

77
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:
fsterchele23 wrote: Met het geld van je ouders Ist vaneigens easy as that

Van waar haal jij het dat het geld van mijn ouders is?
Tgroeit dab op u rug da ge alle duurste dingen kunt permitteren ofzo :-P

Allerduurste dingen valt toch mee? Voor een pc waar je de helft van je leven mee doet bij wijze van spreken
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

79
Mijn vriendin is heel blij met apple. Zowel haar ipad 2 als iphone 5 gaan al een hele tijd mee. Al heeft ze daar natuurlijk wel wat geld voor moeten neertellen.

Ikzelf heb altijd al android gehad. Mijn tablet (acer iconia a500) Gaat nu al 4 jaar mee zonder problemen. Met mijn smartphones (samsung s advance, samsung s3 en nu LG G3) heb ik nooit problemen gehad. Ik vind apple zeker niet slecht, maar ik kan gewoon voor minder geld iets kopen dat minstens even goed is. Bijvoorbeeld mijn LG G3 heeft mij 350 euro gekost (door cashback) en heeft een 4k scherm van 5,5 inch en heeft allerlei gimmicks zoals een ingebouwde afstandsbediening en lasergestuurde camera. Ik zou mij geen betere smartphone kunnen indenken voor dat geld.

Maar dit is mijn mening: Iedereen moet kopen wat hij het liefste heeft, want smaken verschillen. En als die persoon het hoge bedrag aan een apple toestel wil geven, moet die dat zeker doen.
Image

83
fsterchele23 wrote:mijne motorola g (200euro) is ook bezig an zen tweede jaar zonder problems en die heeft de grond al paar keer van dicht gezien
Image
Ik heb dezelfde telefoon ook al een jaar en hij doet het ook nog gewoon goed. Het is gewoon een hele fijne telefoon. :)
Image

85
Iemand die hier ervaring heeft met Motorola Flip Shells? Meer specifiek voor de Moto G, maakt niet uit welke generatie. Die lijken het scherm wel goed te beschermen, maar voor de rest niet. Bijvoorbeeld als ge hem per ongeluk op de achterkant laat vallen, hebt ge toch evenveel schade als zonder hoesje?
Of iemand die andere ervaringen heeft met iets stevigere bescherming voor de Moto G?

86
met0t0 wrote:Iemand die hier ervaring heeft met Motorola Flip Shells? Meer specifiek voor de Moto G, maakt niet uit welke generatie. Die lijken het scherm wel goed te beschermen, maar voor de rest niet. Bijvoorbeeld als ge hem per ongeluk op de achterkant laat vallen, hebt ge toch evenveel schade als zonder hoesje?
Of iemand die andere ervaringen heeft met iets stevigere bescherming voor de Moto G?
Dat soort hoesjes zijn dan ook alleen bedoeld om het scherm te beschermen. Je kunt gewoon stevige universele hoesjes kopen, zoeken op Moto G en hoesje moet toch al genoeg resultaat opleveren. :p

87
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Iemand die hier ervaring heeft met Motorola Flip Shells? Meer specifiek voor de Moto G, maakt niet uit welke generatie. Die lijken het scherm wel goed te beschermen, maar voor de rest niet. Bijvoorbeeld als ge hem per ongeluk op de achterkant laat vallen, hebt ge toch evenveel schade als zonder hoesje?
Dat soort hoesjes zijn dan ook alleen bedoeld om het scherm te beschermen. Je kunt gewoon stevige universele hoesjes kopen, zoeken op Moto G en hoesje moet toch al genoeg resultaat opleveren. :p
Ik heb inderdaad al veel betere gevonden, die bovendien een stuk minder duur zijn :)

88
Mensen die al ervaring hebben met de Android 6.0 Marshmallow? Ik zou mijn Moto X kunnen upgraden, maar ik twijfel nog wat. Natuurlijk lijken de problemen altijd uitvergroot omdat er op fora doorgaans alleen wordt gepraat over problemen, daarom was ik benieuwd of iemand hier goede ervaringen heeft.

89
met0t0 wrote:Mensen die al ervaring hebben met de Android 6.0 Marshmallow? Ik zou mijn Moto X kunnen upgraden, maar ik twijfel nog wat. Natuurlijk lijken de problemen altijd uitvergroot omdat er op fora doorgaans alleen wordt gepraat over problemen, daarom was ik benieuwd of iemand hier goede ervaringen heeft.
De vader vaag mijn vriendin heeft de upgrade gedaan op zijn nexus 5. Alles draait bij hem nog goed. Hij merkt niet echt veel verschil met daarvoor. Mijn LG g3 kan de upgrade elk moment ontvangen, dus ik zal iets laten weten.

Nu kan het wel verschillen van fabrikant tot fabrikant. Het is niet omdat het bij een LG geen problemen heeft, dat het daarom goed draait op een Samsung.
Image

90
Met de S6 Edge zal ik hem ergens deze maand binnenkrijgen normaal.
Samsung test wel meestal redelijk zorgvuldig.
Het kan gewoon eventjes duren bij samsung omdat ze hun eigenste touchwizz soft erbovenopen moeten draaien en dus compatibel moeten maken.
Image