Re: Je laatste aankoop (geen games)

452
Kolm wrote:Degene die Roy heeft is wel wat groter dan de andere serie (officiële) sackboys die er is. 40 euro is echt niet teveel ervoor. Volgens mij had ik er iets meer voor betaald en dan was het al in de korting wegens uitverkoop. Goedkoopste dat ik nu kon vinden was 30 pond maar daar komen nog verzendkosten bij vanuit UK. Volgende goedkoopste was 45 euro.

Maar terug on-topic:
Image
Voor 25,99 bij Bol gekocht. Stond hele tijd aan 35 euro en plots zakte hij in prijs. :P
ik en lexi hebben nog iet goeikoper kunnen kopen op bol :p
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

454
RoyVdW wrote:
Image
Op eBay voor €45 inc. verzending. Heb lang getwijfeld omdat het redelijk prijzig is maar ik vind die echt leuk. Net zoals mijn avatar. LBP was een rustgevend spel en enige vd reeks die ik (uit)gespeeld heb.
Mooie aankoop :)
Ik twijfel ook al lang om deze te kopen, zou het beter snel eens doen. Nu zijn ze inderdaad al best zeldzaam en duur geworden.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

464
coolgamer wrote:
Image
Nice! Misschien dat ik me ooit ook nog eens waag aan een Sideshow figuur, maar het zal dan eerder van Star Wars zijn! :)

OT:
Image
Gekocht, nadat mijn interesse was aangewakkerd door een videoclip van Arcade Fire waarin beelden uit deze film gebruikt worden. Waarschijnlijk kan hij ook nog van pas komen als ik ooit nog eens in een 4de jaar Latijn sta.
Image
cron