rare jongens die Hollanders....ShAmPi wrote:is te vergelijken met onze worstenbroodjes freak
In NL ziet het er enkel wat anders uit en noemt het anders
Re: Je laatste aankoop (geen games)
468Nice shampi! Hoe ver is je retro collectie inmiddels gevorderd?
Ik verzamel zelf geen oude consoles en toebehoren, maar vind zo'n verzameling altijd wel erg vet..!
Ik verzamel zelf geen oude consoles en toebehoren, maar vind zo'n verzameling altijd wel erg vet..!
469Deze controllers zijn met usb.paveman wrote:Nice shampi! Hoe ver is je retro collectie inmiddels gevorderd?
Wat dus wil zeggen voor de emulators te spelen met het orginele bakje
Ik had vroeger converters voor de echte aansluitingen op USB te kunnen aansluiten, maar vond deze veel leuker (vooral minder lomp)
En voor beidde was het maar 4€ ofzoiets.
Fysieke (oudere) consoles heb ik nu niet zoveel hoor.
Ik spaar ze eigenlijk ook niet echt. Ik heb het meer voor oudere cafespelen zoals flipperkasten en gokkasten.
Maar kom ik classic consoles tegen voor een schappelijke prijs laat ik ze wel niet liggen
Tenslotte speel ik de meeste toch op mijn arcademachine. Wat andere ook mogen zeggen. Het voelt en ziet er hetzelfde uit als het orgineel hoor wanneer je de juiste middelen gebruikt. EN je kan saven!
fysieke classic (geen ps3, wii of ps4 dus ) consoles die ik heb:
- gb
- nes
- snes
- psx
- ps2
- sega 8bit
- sega 16bit
- schneider
- atari
- pong console
Emulator roms die ik heb:
- zo goed als alles. (behalve msdos daar moet ik nog eens werk van maken)
471Heb hem nog steeds niet ontvangen. Al mail naar verkoper gestuurd met de vraag waar die blijft. Hij zegt dat die in het sorteerdepot kan liggen, dus bij Bpost? Dit pakket geraakt niet in een brievenbus dus mss dat ik het moet gaan afhalen ze zijn mss hier langs geweest toen er niemand was? Zal morgen eens gaan zien.met0t0 wrote:Mooie aankoopRoyVdW wrote: Op eBay voor €45 inc. verzending. Heb lang getwijfeld omdat het redelijk prijzig is maar ik vind die echt leuk. Net zoals mijn avatar. LBP was een rustgevend spel en enige vd reeks die ik (uit)gespeeld heb.
Ik twijfel ook al lang om deze te kopen, zou het beter snel eens doen. Nu zijn ze inderdaad al best zeldzaam en duur geworden.
Zelf daarnet deze nog gekocht op eBay voor €13 terwijl die bij Bol aan €20 staat. Enige nadeel is dat het van Canada komt wat een verzendtermijn van 2-3 weken oplevert, maar ik kan wachten en het is het waard. Heb al veel geluisterd op YouTube.
472Ik heb een zwak voor Jurassic goodies.
Boek: 500 GB HDD
Boek: 500 GB HDD
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
473500GB HDD? Dat doet me denken aan iets anders waar een 500GB HDD in zit, oh ja, een PS4.
474Geen PS4 hebben ... it will haunt me forever.BozeGozerXrd wrote:500GB HDD? Dat doet me denken aan iets anders waar een 500GB HDD in zit, oh ja, een PS4.
500g is al wat ik nodig heb
Zeurpiet van het jaar 2014
475Ook de collector's versie? Heb ik dan blijkbaar gemist, maar vond dit al een goeie zaakfsterchele23 wrote:ik en lexi hebben nog iet goeikoper kunnen kopen op bolKolm wrote: Maar terug on-topic:
Voor 25,99 bij Bol gekocht. Stond hele tijd aan 35 euro en plots zakte hij in prijs.
Nieuwe SSHD van 1Tb voor PS4 en een case om de oude HDD van de PS4 in te proppen.
476
deze gekregen van mama, mensen met abo hebben ze alle 4 in één keer
480Heb je al die controllers gekocht omdat ze allemaal van ruk zijn en je de ene kunt gebruiken als de andere kapot zijn?
Ik wou er ooit ook een van kopen, maar de reviews waren allemaal erg negatief.
Ik wou er ooit ook een van kopen, maar de reviews waren allemaal erg negatief.