Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

382
RoyVdW wrote:Hoe kan je nu meer dan 100 games uitspelen op een jaar? Dat is om de vier dagen? Waar haal je de tijd en het geld? Verdekke ;o

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik ben er al van geschrokken dat mijn teller op 20 staat :P Het was een druk jaar al voor mij :P maar zaten wel wat kleinere games bij ;)
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

386
RoyVdW wrote:Ja ik had het op coolgamer ik geloof dit niet. Oké als ik elk Tetris spel als game uitspelen aanzie haal ik het ook.
Komen er wel zoveel games uit trouwens? 100 is mega veel zoveel games heb ik in heel mijn leven nog niet voltooid serieus.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Kijk zijn PSN profiel even na en je hebt gelijk je antwoord: hij liegt niet! :D
Het hangt er ook maar net vanaf hoe je games speelt, of je veel RPG's of juist adventures/shooters speelt, wat je onder uitspelen verstaat, wat je sociale status is etc. etc.
Ik zou dit zelf inderdaad ook nooit in een jaar redden (het betalen van de games wel, maar het spelen absoluut niet, dus dan is het erg zonde :D), maar dat komt doordat ik gemiddeld 45 uur per week werk, ik 2 kleine kinderen heb, daarnaast ook nog sport én ik een erg afwisselende smaak qua games heb die voornamelijk richting RPG's en andere lang durende spellen gaat. Tot slot heb ik een spel niet uitgespeeld tot ik echt álles in een game heb behaald (behalve eventuele multiplayer zaken; mp zuigt ;)). Niet om de trophies btw, maar gewoon omdat ik ervan hou om alles uit een game te halen.

Een ander speelt dus inderdaad voornamelijk adventures (10 uurtjes per spel tegenover dat ik vaak de 100 uur passeer...) etc. etc.

Daarbij zie ik veel voorbij komen dat het 20 uur van een bepaald spel spelen voor iemand als 'uitspelen' geldt. Niets mis mee, maar zou voor mij nooit als definitie van uitspelen doorgaan. Het is maar net wat je referentiekader is dus.

En laten we wel zijn: je hebt er natuurlijk totaal niets minder om of hij nou wel of niet 100 games uitgespeeld heeft, dus waar maken we ons nou eigenlijk druk om met z'n allen.... :D
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

387
coolgamer wrote:Er zitten ook veel korte ps plus games tussen de uitgespeelde. En ik heb de episodes van game of trones, tales from the borderlands, minecraft story mode en life is strange elk apart gekocht en uitgespeeld en komt het totaal eigenlijk op 86 uitgespeelde volledige games
PS: wat zonde dit. Een season pass had je een hele hoop geld gescheeld....
En ze elk als afzonderlijk spel tellen gaat idd wat ver in mijn beleving. Maar ja: do as you wish natuurlijk. :D
Image

Re: Beat that Backlog! (2015 Edition)

389
paveman wrote: Ik zou dit zelf inderdaad ook nooit in een jaar redden (het betalen van de games wel, maar het spelen absoluut niet, dus dan is het erg zonde :D), maar dat komt doordat ik gemiddeld 45 uur per week werk, ik 2 kleine kinderen heb, daarnaast ook nog sport én ik een erg afwisselende smaak qua games heb die voornamelijk richting RPG's en andere lang durende spellen gaat. Tot slot heb ik een spel niet uitgespeeld tot ik echt álles in een game heb behaald (behalve eventuele multiplayer zaken; mp zuigt ;)). Niet om de trophies btw, maar gewoon omdat ik ervan hou om alles uit een game te halen.
lol :lol:
Image
cron