Re: Life Is Strange

47
dividedx11 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote:40 euro is toch wat veel...

http://www.gamemania.be/Default.aspx?ta ... game=34317
In vergelijking met andere games waarbij de limited edition soms 3 keer zo duur is als deze LE, vind ik dit het toch wel waard.
Ok, maar digitaal is het 20 euro...
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. Digitaal is gewoon de game en de LE is de game met wat dingen erbij, dus dan is het wel logisch dat je er wat meer voor moet betalen ;)
Image

Re: Life Is Strange

49
Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Life Is Strange

50
RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het is een Limited Edition, en die zijn meestal wel limited maar aangezien er geen gewoon versie staat op Gamemania.be (wel op amazon.com) ga ik gewoon hopen dat hij binnenkort in prijs zakt, 30 euro voor deze game is mijn limiet, een artbook is nog steeds geen 10 euro extra waard (en al zeker geen 20 als we gaan vergelijken met de digitale editie)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

51
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het is een Limited Edition, en die zijn meestal wel limited maar aangezien er geen gewoon versie staat op Gamemania.be (wel op amazon.com) ga ik gewoon hopen dat hij binnenkort in prijs zakt, 30 euro voor deze game is mijn limiet, een artbook is nog steeds geen 10 euro extra waard (en al zeker geen 20 als we gaan vergelijken met de digitale editie)
Het ligt eraan of je alles wilt onderzoeken of je door de game rushed. Maar ik heb er ongeveer 16 uur over gedaan en heb wel het meeste onderzocht.

Met die rede snap ik het wel waarom je het te duur vind ;)
Image

Re: Life Is Strange

52
RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.
Ever heard of Metacritic? :D Daar vandaan krijg je een aardig beeld van hoe goed/slecht een game is, al blijven reviews natuurlijk subjectief en zal je voor jezelf moeten kijken of je het iets wel/niet vindt.
Image

Re: Life Is Strange

54
RoyVdW wrote:Nooit van gehoord. Merci voor de tip. Jullie worden nog echt digitale vrienden ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sarcasm veronder stel ik? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

57
Heb de 1e episode gespeeld, vond er niet echt veel aan. Op het einde krijg je dan een lijst met alle keuzes die je maakte maar van veel keuzes wist ik niet eens dat je ze kon maken.
[+] episode1
Blijkbaar kon je een vogel redden? Nooit gezien of opgemerkt :P
Denk wel dat ik de 2e zal spelen maar als het hier niet beter wordt stop ik ermee. En met beter worden bedoel ik spannender of toch iets dat mijn aandacht kan trekken.
Kvind TWD van telltale dan wel beter. :P
Image

Re: Life Is Strange

58
Toon8 wrote:Heb de 1e episode gespeeld, vond er niet echt veel aan. Op het einde krijg je dan een lijst met alle keuzes die je maakte maar van veel keuzes wist ik niet eens dat je ze kon maken.
[+] episode1
Blijkbaar kon je een vogel redden? Nooit gezien of opgemerkt
Image
Denk wel dat ik de 2e zal spelen maar als het hier niet beter wordt stop ik ermee. En met beter worden bedoel ik spannender of toch iets dat mijn aandacht kan trekken.
Kvind TWD van telltale dan wel beter.
Image
Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.
[+] episode1
Als je een kamer binnenliep van het huis Chloë, dan vloog er een vogel tegen het raam aan en dan kon je de tijd terugdraaien en het raam opendoen om de vogel te redden ;)
Ik hoor graag wat je ervan vindt als je episode 2 hebt gespeeld ;)
Image

Re: Life Is Strange

59
minermb wrote:Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.
[+] episode1
Als je een kamer binnenliep van het huis Chloë, dan vloog er een vogel tegen het raam aan en dan kon je de tijd terugdraaien en het raam opendoen om de vogel te redden ;)
Ik hoor graag wat je ervan vindt als je episode 2 hebt gespeeld ;)
Ik had ook wel dit gevoel bij de 1e episode van TWD, moest toen even doorbijten maar vond het dan een fantastische serie. Vandaar dat ik dit nu ook nog een kans wil geven.
[+] episode1
Ik ben alleen naar de badkamer geweest en dan direct naar de garage. In de garage heb ik alles onderzocht wat er maar was en toen ik klaar was wou ik niet meer veel van het huis zien dus direct terug gegaan naar chloë's kamer. Soms werd het gewoon wat te langdradig en saai om alles te onderzoeken.
Image

Re: Life Is Strange

60
Toon8 wrote:
minermb wrote:Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.
[+] episode1
Als je een kamer binnenliep van het huis Chloë, dan vloog er een vogel tegen het raam aan en dan kon je de tijd terugdraaien en het raam opendoen om de vogel te redden ;)
Ik hoor graag wat je ervan vindt als je episode 2 hebt gespeeld ;)
Ik had ook wel dit gevoel bij de 1e episode van TWD, moest toen even doorbijten maar vond het dan een fantastische serie. Vandaar dat ik dit nu ook nog een kans wil geven.
[+] episode1
Ik ben alleen naar de badkamer geweest en dan direct naar de garage. In de garage heb ik alles onderzocht wat er maar was en toen ik klaar was wou ik niet meer veel van het huis zien dus direct terug gegaan naar chloë's kamer. Soms werd het gewoon wat te langdradig en saai om alles te onderzoeken.
Had ik ook wel een beetje bij de eerste episode, maar bij de latere episodes krijg je er meer zin in, dat had ik althans, en wil je weten wat er nou allemaal gaat gebeuren.
[+] episode1
De vogel was volgens mij in de kamer van joy ;)
Image
cron