Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2876
gamerke1992 wrote:--- ze zijn in het huis naast ons al elke morgend van iets voor 7 uur aan het boren...
En dan stoppen ze zo rond 10u zeker? Ik snap ook nooit waarom dat altijd zo verschrikkelijk vroeg moet :(

+++ De eerste les is al afgevallen (had in het begin van het semester extra lessen voor dat vak, dus vallen er nu een aantal weg) :)
--- Maar nog altijd zoveel werk :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2878
RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag ;)
Het probleem is dat ik enorm veel uren werk per week en ik heb wachtdiensten waarbij ik dag en nacht opgeroepen kan worden. Dus die paar dagen dat ik eens kan uitslapen zijn echt nodig.

+++ Chinees gegeten
+++ winterbanden op auto gezet.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2879
RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag ;)
Rare redenering hebt gij dan. Dus mensen die elke morgent om pakweg half 6 moeten opstaan en pas 's avonds laat thuis zijn, hebben geen recht op nekeer een dag uitslapen? Amai. Moest ik dat doen, ik was een wrak.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2880
Ah zo gamerke dat is vervelend maar het is een tijdelijk probleem. En ik veronderstel dat ze op een zondag niet lawaai gaan maken dus elexus dan kan je uitslapen. Zondag is bij mij ook de enige dag dat ik uitslaap doorgaans. Zeker als ik vroege heb door de week en in het weekend zaterdagmorgen sport en zaterdagavond bijverdien in horeca. Alhoewel je dat niet echt echt uitslapen kunt noemen want werk vaak tot 3u nog naar huis moet en sta al in de voormiddag terug op anders heb ik niets aan mijn dag. Probeer toch 6 a 7u slaap te hebben per nacht.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron