Ok, maar digitaal is het 20 euro...minermb wrote:In vergelijking met andere games waarbij de limited edition soms 3 keer zo duur is als deze LE, vind ik dit het toch wel waard.
Re: Life Is Strange
47Je bent nu appels met peren aan het vergelijken. Digitaal is gewoon de game en de LE is de game met wat dingen erbij, dus dan is het wel logisch dat je er wat meer voor moet betalendividedx11 wrote:Ok, maar digitaal is het 20 euro...minermb wrote:In vergelijking met andere games waarbij de limited edition soms 3 keer zo duur is als deze LE, vind ik dit het toch wel waard.
49Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
50Het is een Limited Edition, en die zijn meestal wel limited maar aangezien er geen gewoon versie staat op Gamemania.be (wel op amazon.com) ga ik gewoon hopen dat hij binnenkort in prijs zakt, 30 euro voor deze game is mijn limiet, een artbook is nog steeds geen 10 euro extra waard (en al zeker geen 20 als we gaan vergelijken met de digitale editie)RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.
51Het ligt eraan of je alles wilt onderzoeken of je door de game rushed. Maar ik heb er ongeveer 16 uur over gedaan en heb wel het meeste onderzocht.dividedx11 wrote:Het is een Limited Edition, en die zijn meestal wel limited maar aangezien er geen gewoon versie staat op Gamemania.be (wel op amazon.com) ga ik gewoon hopen dat hij binnenkort in prijs zakt, 30 euro voor deze game is mijn limiet, een artbook is nog steeds geen 10 euro extra waard (en al zeker geen 20 als we gaan vergelijken met de digitale editie)RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.
Met die rede snap ik het wel waarom je het te duur vind
52Ever heard of Metacritic? Daar vandaan krijg je een aardig beeld van hoe goed/slecht een game is, al blijven reviews natuurlijk subjectief en zal je voor jezelf moeten kijken of je het iets wel/niet vindt.RoyVdW wrote:Wat is de speelduur? Vind 40 ook veel voor een episodische game. Klote dat opm niet meer bestaat nu kan ik geen reviews lezen en info die in de bus valt. Nu twijfel ik toch wel heb alleen nog maar positief nieuws over deze game gehoord. Ik kan wel wachten tot ie afslaat heb nog genoeg aan mijn backlog.
53Nooit van gehoord. Merci voor de tip. Jullie worden nog echt digitale vrienden
54Sarcasm veronder stel ik?RoyVdW wrote:Nooit van gehoord. Merci voor de tip. Jullie worden nog echt digitale vrienden
55Nee. Heb er ooit al wel iets van gezien maar het is in mijn onderbewustzijn. Kende het dus niet.
56RoyVdW wrote:Nee. Heb er ooit al wel iets van gezien maar het is in mijn onderbewustzijn. Kende het dus niet.
57Heb de 1e episode gespeeld, vond er niet echt veel aan. Op het einde krijg je dan een lijst met alle keuzes die je maakte maar van veel keuzes wist ik niet eens dat je ze kon maken.
Denk wel dat ik de 2e zal spelen maar als het hier niet beter wordt stop ik ermee. En met beter worden bedoel ik spannender of toch iets dat mijn aandacht kan trekken.
Kvind TWD van telltale dan wel beter.
58Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.Toon8 wrote:Heb de 1e episode gespeeld, vond er niet echt veel aan. Op het einde krijg je dan een lijst met alle keuzes die je maakte maar van veel keuzes wist ik niet eens dat je ze kon maken. Denk wel dat ik de 2e zal spelen maar als het hier niet beter wordt stop ik ermee. En met beter worden bedoel ik spannender of toch iets dat mijn aandacht kan trekken.
Ik hoor graag wat je ervan vindt als je episode 2 hebt gespeeld
59Ik had ook wel dit gevoel bij de 1e episode van TWD, moest toen even doorbijten maar vond het dan een fantastische serie. Vandaar dat ik dit nu ook nog een kans wil geven.minermb wrote:Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.
60Had ik ook wel een beetje bij de eerste episode, maar bij de latere episodes krijg je er meer zin in, dat had ik althans, en wil je weten wat er nou allemaal gaat gebeuren.Toon8 wrote:Ik had ook wel dit gevoel bij de 1e episode van TWD, moest toen even doorbijten maar vond het dan een fantastische serie. Vandaar dat ik dit nu ook nog een kans wil geven.minermb wrote:Er zijn inderdaad veel kleine keuzes die je makkelijk over het hoofd kan zien.