Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2941
fsterchele23 wrote:
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:Ik zeg toch niet dat je hem niet mag spelen ^^
Ik geef gewoon de reden waarom IK hem niet ga spelen ;)
En je als je perse wilt kun je m ook gewoon nog eens op PS2 of PC spelen.
En als de PS3 versie even goed is als de 360 versie krijg je op PS3 ook nog eens een onstabielere framerate dan op PS2.
nog geen framerateissues gezien

@shampi idd kwetwel kwou gewoon zeggen dat het mij nie tegenhoudt :p
De 360 versie is ook al een half jaar uit, dus ze hebben er aan kunnen werken. Hopelijk hebben ze het in z'n geheel opgelost voor de PS3 versie.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2944
paveman wrote:
NTGSruler wrote:++++ Blijkbaar platinum van Project Cars gehaald. Nooit zien verschijnen...
++++/------ DLC van DriveClub. Vind het leuke toevoegingen aan de Tour. Ze hadden natuurlijk dit ook allemaal in de main game kunnen steken....
Hahahahaha! Nou, congrats NTGS! :D
Thx!! De game was blijven opstaan en ik ben al maanden aant wachten op die plat. Die community events trophy neemt veel tijd in beslag. En ik denk dat de platinum met vertraging is verschenen....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2946
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:++++ Blijkbaar platinum van Project Cars gehaald. Nooit zien verschijnen...
++++/------ DLC van DriveClub. Vind het leuke toevoegingen aan de Tour. Ze hadden natuurlijk dit ook allemaal in de main game kunnen steken....
Driveclub is idd echt nie normaal, zoveel dlc

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Idd maar wel waar voor je geld :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2947
NTGSruler wrote:
daviduvel wrote:
NTGSruler wrote:+++++++++++++++++++++++ Super gelukkig en content!!!! Deze morgen telefoon gehad van het werk. Mijn aanvraag om dichter bij huis te gaan werken is goedgekeurd!!!! Whoop whoop!!!!!! Vanaf de zomer 2016 op 20 min van thuis gaan werken ipv 2u nu.......
Naar Koksijde? :P Das wel heel wat korter dan Vlaanderen te moeten doorkruisen.
Koksijde is het niet geworden. Ik ga naar St-Kruis CC Mar. Marine. Maar ik blijf luchtmachter :P
Een beetje opvallen bij de marine :P


+++ Eerst denken dat ik te weinig bloktijd zou hebben voor de examens (2 weken) en dan nu tot de vaststelling komen dat ik tijd in overvloed ga hebben (ongeveer 4 weken)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2948
paveman wrote:++++ Gister voor de derde keer oom geworden en het kleine neefje is gezond en wel!
-- Heb hem nog niet live kunnen bewonderen en zal nog wel even duren. Schoonzus heeft veel bloed verloren en de hele familie wil natuurlijk kijken. Vervolgens is het lastig om met het hele gezin langs te gaan, zonder ze te veel te belasten...
Is skype geen optie? Die eerste weken zouden heel druk zijn hoorde ik van mijn buurman (ook vader), en dienen kleinen loopt niet weg eh :p

+ Deadlines zijn in zicht en dus de rust in mijn hoofd ook
--- Maar eerst nog een helse week en een half :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2949
W.O.L.F. wrote:Is skype geen optie? Die eerste weken zouden heel druk zijn hoorde ik van mijn buurman (ook vader), en dienen kleinen loopt niet weg eh :p

+ Deadlines zijn in zicht en dus de rust in mijn hoofd ook
--- Maar eerst nog een helse week en een half :(
Is lang verhaal. Skype is ze ook al teveel, zeker aangezien ze dan eerst uit moeten zoeken hoe dat werkt en zo: erg lastig natuurlijk... (zucht)

De eerste weken zijn het minst erg: de hel begint pas op het moment dat de kraamhulp weg is en je er echt alleen voor komt te staan. :D
Ach, valt wel mee, hoor. De eerste dagen leef je echt in een roes en ben je vaak ook nog even beide vrij (alhoewel er ook genoeg zijn die pas langer vrij nemen nadat de kraamhulp weg is). Ik vond het bezoek een paar dagen later en een week/aantal weken later beide keren véél vervelender.

Maar ach, zo is het voor ieder anders natuurlijk. Ik vind het vooral jammer dat ik er niet gelijk bij kon/heb mogen zijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2950
paveman wrote: . . .
Ach, valt wel mee, hoor. De eerste dagen leef je echt in een roes en ben je vaak ook nog even beide vrij (alhoewel er ook genoeg zijn die pas langer vrij nemen nadat de kraamhulp weg is). Ik vond het bezoek een paar dagen later en een week/aantal weken later beide keren véél vervelender.

Maar ach, zo is het voor ieder anders natuurlijk. Ik vind het vooral jammer dat ik er niet gelijk bij kon/heb mogen zijn.
- - - Als je zoon gescheiden is met een 'vechtscheiding' en je je kleindochters niet meer kunt zien. :(
+++ Ik werk nog maar 13 uur per dag .. . . . :D
+++ Veel rustiger dus nu.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu