Re: Wat speel je op dit moment?

511
Mr.Wolf wrote:
paveman wrote:Game of Thrones (Telltale). Vind t tot nu toe (ep.2) erg goed, een van de betere TTG. Mooie aanvulling/aansluiting op de serie.
Hopen dat episode 6 daadwerkelijk morgen uit gaat komen...
En het blijft beter en beter worden
Indeed! Ben gisteravond door ep.3 en 4 (behalve laatste stukje) heen geschoten. Vanavond staan ep. 5 en 6 op het menu! :taart: :D Heb er nu al zin in!
Image

513
Ether One. Vreemdste game ooit. Onmogelijk zonder guide. Wel ingenieuze puzzels maar soms slaagt het op niks je wordt er niet wijzer van. Wie verzint dit? Terechte gouden trophies. Wie deze game kan voltooien zonder hulp heeft een IQ van 150 of meer.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

514
Afwisselen tussen Star Wars: Battlefront en Batman: Arkham Knight.

Battlefront vind ik veel leuker dan ik verwacht had voor een game die zo goed als uitsluitend online gespeeld kan worden.

In Arkham Knight ben ik nu bezig met de nieuwste DLC uit de season pass, zodat mijn trophy percentage weer op 100% staat!
Image

515
RoyVdW wrote:Ether One. Vreemdste game ooit. Onmogelijk zonder guide. Wel ingenieuze puzzels maar soms slaagt het op niks je wordt er niet wijzer van. Wie verzint dit? Terechte gouden trophies. Wie deze game kan voltooien zonder hulp heeft een IQ van 150 of meer.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Hehe idd. Zelfs met guide blijft het vreemd.

Ikzelf Black Ops 3. Multiplayer. Binnenkort toch eens de campaig verkennen.
Image