Indeed! Ben gisteravond door ep.3 en 4 (behalve laatste stukje) heen geschoten. Vanavond staan ep. 5 en 6 op het menu! Heb er nu al zin in!Mr.Wolf wrote:En het blijft beter en beter wordenpaveman wrote:Game of Thrones (Telltale). Vind t tot nu toe (ep.2) erg goed, een van de betere TTG. Mooie aanvulling/aansluiting op de serie.
Hopen dat episode 6 daadwerkelijk morgen uit gaat komen...
Re: Wat speel je op dit moment?
512Begonnen aan AC Syndicate
Van mij mogen ze grapplehook en paard en kar weglaten
Van mij mogen ze grapplehook en paard en kar weglaten
513Ether One. Vreemdste game ooit. Onmogelijk zonder guide. Wel ingenieuze puzzels maar soms slaagt het op niks je wordt er niet wijzer van. Wie verzint dit? Terechte gouden trophies. Wie deze game kan voltooien zonder hulp heeft een IQ van 150 of meer.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
514Afwisselen tussen Star Wars: Battlefront en Batman: Arkham Knight.
Battlefront vind ik veel leuker dan ik verwacht had voor een game die zo goed als uitsluitend online gespeeld kan worden.
In Arkham Knight ben ik nu bezig met de nieuwste DLC uit de season pass, zodat mijn trophy percentage weer op 100% staat!
Battlefront vind ik veel leuker dan ik verwacht had voor een game die zo goed als uitsluitend online gespeeld kan worden.
In Arkham Knight ben ik nu bezig met de nieuwste DLC uit de season pass, zodat mijn trophy percentage weer op 100% staat!
515Hehe idd. Zelfs met guide blijft het vreemd.RoyVdW wrote:Ether One. Vreemdste game ooit. Onmogelijk zonder guide. Wel ingenieuze puzzels maar soms slaagt het op niks je wordt er niet wijzer van. Wie verzint dit? Terechte gouden trophies. Wie deze game kan voltooien zonder hulp heeft een IQ van 150 of meer.
Ikzelf Black Ops 3. Multiplayer. Binnenkort toch eens de campaig verkennen.
517Gta san Andreas op ps3 en erna verder doen met mad max
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
518fsterchele23 wrote:Gta san Andreas op ps3 en erna verder doen met mad max
Nice!!!
DriveClub DLC.
519Heb je die moto dlc ook?NTGSruler wrote:fsterchele23 wrote:Gta san Andreas op ps3 en erna verder doen met mad max
Nice!!!
DriveClub DLC.
521Magus en Superchickens hardboiled. Die laatste is nog best leuk hoor en Magus is mentaal zeer moeilijk.
522dat is een hele jaapNTGSruler wrote:fsterchele23 wrote:Gta san Andreas op ps3 en erna verder doen met mad max
Nice!!!
DriveClub DLC.
524AC: Rogue
Daarna zal het Far Cry: Blood Dragon zijn en dan GoT van Telltale games. Ik zit dus nog gebeiteld voor een paar maanden
Daarna zal het Far Cry: Blood Dragon zijn en dan GoT van Telltale games. Ik zit dus nog gebeiteld voor een paar maanden
525Wat vindt je ervan? Ga denk ik ook aan deze beginnen na Gone to The RaptureSanity penguin wrote:AC: Rogue