Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2956
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote: . . .
Ach, valt wel mee, hoor. De eerste dagen leef je echt in een roes en ben je vaak ook nog even beide vrij (alhoewel er ook genoeg zijn die pas langer vrij nemen nadat de kraamhulp weg is). Ik vond het bezoek een paar dagen later en een week/aantal weken later beide keren véél vervelender.

Maar ach, zo is het voor ieder anders natuurlijk. Ik vind het vooral jammer dat ik er niet gelijk bij kon/heb mogen zijn.
- - - Als je zoon gescheiden is met een 'vechtscheiding' en je je kleindochters niet meer kunt zien. :(
.
Ik weet niet hoe de wetgeving in Nederland zit, maar ik dacht precies geleerd te hebben dat grootouders ook een soort 'bezoekrecht' kunnen eisen in geval van scheidingen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2957
The Wastelander wrote: Ik weet niet hoe de wetgeving in Nederland zit, maar ik dacht precies geleerd te hebben dat grootouders ook een soort 'bezoekrecht' kunnen eisen in geval van scheidingen.
Klopt, maar dat kan alleen via de rechter. Daar gaan dan de kinderen toch ook weer last van hebben en dat wil ze niet aandoen. Die krijgen nu al genoeg te verduren.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2959
Sora_Lizard wrote:
The Wastelander wrote: Ik weet niet hoe de wetgeving in Nederland zit, maar ik dacht precies geleerd te hebben dat grootouders ook een soort 'bezoekrecht' kunnen eisen in geval van scheidingen.
Klopt, maar dat kan alleen via de rechter. Daar gaan dan de kinderen toch ook weer last van hebben en dat wil ze niet aandoen. Die krijgen nu al genoeg te verduren.
Mooi kut dit! Waarom mensen zich moeten verlagen tot een vechtscheiding... zucht!

+++ Nieuwe neefje bezocht en bekeken en lekker geknuffeld
--- Schoonzusje zag er zwaar beroerd uit
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2965
Gelukkige verjaardag @minermb
Ligeiro wrote:+/- goed kunnen praten met mama, en alles lijkt nu uitgepraat
-- stiefvader die koppig volhoudt dat hij niets meer met ons te maken wil hebben, waardoor mama tussen 2 kampen zit
Lastige situatie :(
NTGSruler wrote:@Cpt Witwicky: burgers die kerstshoppen, winkels en metro's beveiligen op een plaats in België....
Vond je het wat leuk?


--- Niet veel kunnen slapen deze week...
--- Niet veel tijd kunnen maken om te ontspannen...
--- Niet veel tijd om persoonlijke zaken af te werken...
--- Al weer in maanden mijn PS3 niet aangeraakt...
+/- Achja, met werken krijg ik geld en met geld koop ik leuke dingetjes...
+++ Lightning Returns Collector's Edition IN MY HOUSE, die normaal enkel voor Amerika bedoeld is !
+++ Factory Sealed !!
+++ **** you Square Enix! **** you
--- F1 seizoen gedaan...
+++ Wat gamenieuws
--- Een paar games die maar niet willen verschijnen op de pre-order pagina's...
--- Die mensen vant opt werk...urgh...
--- Af en toe mijn vader...
--- Rare mensen op de tram...
--- Zeer vroeg opstaan voor boodschappen, en dan nog voor een gesloten deur staan ook (dus té vroeg)...
+ Volgende week op bezoek bij een maat
+/- Proberen om Racing Extinction te zien, maar de digi recorder zit vol...


--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 48 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 104 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 262 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2967
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Al weer in maanden mijn PS3 niet aangeraakt...
+/- Achja, met werken krijg ik geld en met geld koop ik leuke dingetjes...
+++ Lightning Returns Collector's Edition IN MY HOUSE, die normaal enkel voor Amerika bedoeld is !
+++ Factory Sealed !!
Gefeliciteerd, je bent officieel een collector en niet meer een gamer.
foei Gozer :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2968
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote: --- Al weer in maanden mijn PS3 niet aangeraakt...
+/- Achja, met werken krijg ik geld en met geld koop ik leuke dingetjes...
+++ Lightning Returns Collector's Edition IN MY HOUSE, die normaal enkel voor Amerika bedoeld is !
+++ Factory Sealed !!
Gefeliciteerd, je bent officieel een collector en niet meer een gamer.
Ik had die editie al in de eerste plaats moeten hebben ipv wat ze hier als afdankertje gaven. Ik neem gewoon waar ik recht op heb! ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2969
@Cpt Witwicky: Ik antwoord maar zo: Ik moet nog gaan, vanaf volgende vrijdag dus...

++++ Terug een groot stuk opgeschoven in de verhuis.
----- Geen tijd meer voor niets. Vandaag welgeteld 5 minuten gezeten om te eten, dag alweer voorbij. Morgen shift. Weekend gepasseerd.
++++ GTA SA gekocht en blijkbaar kunnen we GTA Vice City ook op PS4 spelen. Ben benieuwd.... En ook naar de trophylijst.
Image
cron