Vannacht heeft Sony angekondigd dat de eerste PlayStation 2-games voor de PlayStation 4 te downloaden zijn in de PlayStation Store. Je zou de games wel opnieuw moeten kopen, als je ze al hebt. Op moment van schrijven zijn de games nog alleen beschikbaar in de Amerikaanse PlayStation Store.
Het gaat om de volgende games:
Dark Cloud — $14.99
Grand Theft Auto III — $14.99
Grand Theft Auto: Vice City — $14.99
Grand Theft Auto: San Andreas — $14.99
Rogue Galaxy — $14.99
The Mark of Kri — $14.99
Twisted Metal: Black — $9.99
War of the Monsters — $9.99
De games draaien in 1080p en beschikken over Trophy-support, Shareplay, Remote Play en Second Screen-support. Sony houdt zijn PlayStation Experience-persconferentie vanavond om 19:00 uur en zal daar meer toelichten over de emulatie van PlayStation 2-games voor PlayStation 4. De stream is hier live te bekijken.
Re: PlayStation 4
107Ze hebben er hun best voor gedaan vind ik. Maar voor die prijzen kunnen ze mij niet overtuigen.
108BozeGozerXrd wrote:Pure oplichting door Sony. 14,99 voor games die op PS3 nog 9,99 kostten, en dan moet je de game ook nog opnieuw kopen als de je game al op PS3 had en er is ook geen systeem zoals op Xbox One waarmee je met discs de games gratis kunt downloaden. Grote plus voor Microsoft dus.
ssssttt, niet te fel roepen !!
109MS verziekte de relatie met gamers aan het begin van de generatie, maar nu doet Sony het, en ze komen er toch mee weg omdat ze al zo'n grote voorsprong hebben op de concurrentie.Gamefreak wrote:BozeGozerXrd wrote:Pure oplichting door Sony. 14,99 voor games die op PS3 nog 9,99 kostten, en dan moet je de game ook nog opnieuw kopen als de je game al op PS3 had en er is ook geen systeem zoals op Xbox One waarmee je met discs de games gratis kunt downloaden. Grote plus voor Microsoft dus.
111nu speel je even advocaat van de duivel hé GozerBozeGozerXrd wrote:MS verziekte de relatie met gamers aan het begin van de generatie, maar nu doet Sony het, en ze komen er toch mee weg omdat ze al zo'n grote voorsprong hebben op de concurrentie.Gamefreak wrote:BozeGozerXrd wrote:Pure oplichting door Sony. 14,99 voor games die op PS3 nog 9,99 kostten, en dan moet je de game ook nog opnieuw kopen als de je game al op PS3 had en er is ook geen systeem zoals op Xbox One waarmee je met discs de games gratis kunt downloaden. Grote plus voor Microsoft dus.
112Als wat hij zegt klopt ga ik wel akkoord. En er zijn zo nog punten waarop Microsoft eigenlijk ver voor staat op SonyGamefreak wrote:nu speel je even advocaat van de duivel hé GozerBozeGozerXrd wrote:MS verziekte de relatie met gamers aan het begin van de generatie, maar nu doet Sony het, en ze komen er toch mee weg omdat ze al zo'n grote voorsprong hebben op de concurrentie.
113dan toch niet op het gebied van klantenservice bij problemen aan de console ofzo vind ikTjeefkeuh wrote:Als wat hij zegt klopt ga ik wel akkoord. En er zijn zo nog punten waarop Microsoft eigenlijk ver voor staat op SonyGamefreak wrote:nu speel je even advocaat van de duivel hé GozerBozeGozerXrd wrote:MS verziekte de relatie met gamers aan het begin van de generatie, maar nu doet Sony het, en ze komen er toch mee weg omdat ze al zo'n grote voorsprong hebben op de concurrentie.
114Ik ontdekte net dat de PS4 ook DVD afspeelt ik dacht dat dat formaat niet ondersteund of compatibel was ;p Omdat sommige BD spelers dat niet ondersteunen.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
115uiteraard ondersteunt ie DVDRoyVdW wrote:Ik ontdekte net dat de PS4 ook DVD afspeelt ik dacht dat dat formaat niet ondersteund of compatibel was ;p Omdat sommige BD spelers dat niet ondersteunen.
116In het begin was er inderdaad wat met de compatibiliteit van BD's of audio (of allebei), maar ik dacht dat het meeste waar het toen over ging, ondertussen wel compatibel is via updates. CD's zouden blijkbaar nog niet kunnen, dat kon op PS3 wel.RoyVdW wrote:Ik ontdekte net dat de PS4 ook DVD afspeelt ik dacht dat dat formaat niet ondersteund of compatibel was ;p Omdat sommige BD spelers dat niet ondersteunen.
Ik kan niet onmiddellijk artikels vinden die het probleem van op release aankaarten maar er staat mij iets bij dat het toen in OPM stond.
Klein overzichtje over welke discs compatibel zijn:
http://manuals.playstation.net/document ... odisc.html
117Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.
118Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.
119DS4 kan ook draadloos op PS3 gebruikt worden en de option en share button werken als start en selectTjeefkeuh wrote:Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.
120Hoe dan?dividedx11 wrote:DS4 kan ook draadloos op PS3 gebruikt worden en de option en share button werken als start en selectTjeefkeuh wrote:Dat kan ja, maar ge mist de Select en Start-knop, wat veel games onspeelbaar maakt. Ook de trilfunctie werkt niet. Alleen aan te raden voor eenvoudige multiplayergames wanneer ge controllers te kort komt.RoyVdW wrote:Dus met de DS4 kan je spelen op de PS3, maar dat kan enkel als de kabel insteekt? Klopt dit heb dit getest of die ik iets fout? Die DS4 ligt zoveel comfortabeler in de hand dan die Sixaxis die geeft krampen echt mega verschil nu je dit gewoon bent.