Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2972
NTGSruler wrote:@Cpt Witwicky: Ik antwoord maar zo: Ik moet nog gaan, vanaf volgende vrijdag dus...
Ok, euhm...wees voorzichtig? :)


+/- Goed geslapen maar koppijn...
+++ Ik ben zooooo blij met mijn CE van Lightning Returns! :cool: <3
+++ FF VII Remake
+++ PS2 games in de store, zoals Roque Galaxy, maar ook PS1 game FF VII voor de PS4
--- Digirecorder die het niet aankan om alles op te nemen...


--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 47 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 103 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 261 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2973
--- Ziek geweest en paar dagen thuis moeten blijven.
+++ Ondertussen wat beter en wel terug aan het werk.
+/- Helemaal beter is het nog niet, ben echt toe aan vakantie.
+/- Komende week gaat druk zijn op het werk met 2 dagen cursus tot scrum master en ook eerste jaarlijks evaluatiegesprek.
--- Onverlaat tegen auto gereden en uiteraard geen gegevens achter gelaten. Rechtsvoor allemaal krassen en onderaan is er wat uit zijn bevestiging geklikt dat ik er niet 1-2-3 terug in krijg. Maar alles hangt nog vast genoeg gelukkig en geen barsten of deuken.
--- Zoveel dingen die ik nog moet doen maar ik kan me er niet toe aanzetten.
+++ Dragon Quest Heroes is wel een leuke game!
--- Jammer dat er in de menu's, shops, ... zoveel onnodige dialoog en wachttijd zit.
--- Was eerst blij met de aankondiging van GTA tot ik hoorde dat het dezelfde versie is als de xbox en die versie is een port van de mobiele versie. Een versie waar verschillende dingen uitgehaald zijn en die technisch ook niet al te best werkt.
--- Weekend is voorbij en heb het amper gemerkt. Zo moe...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2979
--- de eens zo rustige wijk waar ik sinds augustus woon, krijgt vanaf volgend jaar een nieuwe straat eraan, met 18 huizen, waardoor er meer verkeer komt, het bos met eeuwenoude beuken volledig gekapt wordt, en de veiligheid voor de buitenspelende kinderen in de wijk (en het zijn er véél, waaronder de mijne) niet meer gegarandeerd is. De gemeente wuift het allemaal weg als "minimale problemen", en een protest actie van het buurtcomité wordt genegeerd. iemand heeft blijkbaar met geld gegooid naar de gemeenteraad

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2980
Ligeiro wrote:--- de eens zo rustige wijk waar ik sinds augustus woon, krijgt vanaf volgend jaar een nieuwe straat eraan, met 18 huizen, waardoor er meer verkeer komt, het bos met eeuwenoude beuken volledig gekapt wordt, en de veiligheid voor de buitenspelende kinderen in de wijk (en het zijn er véél, waaronder de mijne) niet meer gegarandeerd is. De gemeente wuift het allemaal weg als "minimale problemen", en een protest actie van het buurtcomité wordt genegeerd. iemand heeft blijkbaar met geld gegooid naar de gemeenteraad
Ik wil hun definitie van een groot probleem in dat geval niet weten :|
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2981
Ligeiro wrote:--- de eens zo rustige wijk waar ik sinds augustus woon, krijgt vanaf volgend jaar een nieuwe straat eraan, met 18 huizen, waardoor er meer verkeer komt, het bos met eeuwenoude beuken volledig gekapt wordt, en de veiligheid voor de buitenspelende kinderen in de wijk (en het zijn er véél, waaronder de mijne) niet meer gegarandeerd is. De gemeente wuift het allemaal weg als "minimale problemen", en een protest actie van het buurtcomité wordt genegeerd. iemand heeft blijkbaar met geld gegooid naar de gemeenteraad
Pff, typisch... Blijven protesteren zou ik zo zeggen. Waarom niet met de hele buurt gaan kamperen in dat bos zodat ze niet kunnen bouwen? Dat vinden de kinderen waarschijnlijk super en ook voor buurtopbouwdinges is het super :)

+++ Eindelijk nog eens vroeg kunnen gaan slapen en vroeg kunnen opstaan
--- Ik was dan ook doodop omdat mijn tutees mij het bloed vanonder de nagels haalden
+++ Het was de laatste keer dat ik er echt mee moest werken

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2984
+++ Binnen 2 weken naar Star Wars :D
-- Examens
- moe
-----/+ Die awesome R&C card van op PSX die ik zo graag wil hebben maar het geld niet voor heb :p
++ Gisteren Tomb Raider Trilogy gekocht
- Ging het een beetje rustig aan doen op PS3 want volgende week ga ik ook al san andreas gaan kopen... :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image