Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

481
Les Misérables.... goeie film, nu snap ik het verhaal al veel beter want van die boeken in het 5e jaar secundair onderwijs, snapte ik niet veel.... de nacht voor de mondelinge overhoring werd ik geregeld wakker, badend in het angstzweet bij het horen van de naam 'Jean Valjean' of 'Javert'..... verduivelde Victor Hugo !!

film krijgt van mij 9/10.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

484
RoyVdW wrote:Heb nog nooit een Badman film gezien. Volgen deze op elkaar wil wel eens Dark Knight zien blijkbaar goed.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Batman en Batman Returns, die volgen op elkaar.
Batman Forever en Batman & Robin volgen niet op elkaar of op de vorige films, maar worden wel als nummer 3 en 4 beschouwd.

Batman Begins, The Dark Knight en The Dark Knight Rises is een volwaardige trilogie die volledig op mekaar volgt.

OT:

Justice League: Gods & Monsters 8/10

Alternatieve tijdlijn uit DC Universe, niet slecht gedaan

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

488
The Hungergames: Mockingjay part 2 8/10
Het eerste stuk van de film was maar gewoontjes. Het 2e deel was al veel beter. Ik heb de vorige film niet gezien (part 1), maar ik had de boeken wel gelezen. Het kwam wel wat overeen voor hetgeen ik er nog van weet. Er zaten wel wat mooie scènes tussen en het einde was wel wat hard. Zeker de moeite om de trilogie (alé ja, eigenlijk 4 films) te zien.
Image