Dat is echt vervelend, sorry!Maxidomino wrote:Damn you Tapatalk! Daar werken de spoilerknoppen niet op. Heb de eerste zin gelezen van jouw eerste spoilertag. Niet zo erg want ik had het al geraden en ook half gelezen hier en daar op het internet. Maar ik lees niet verder, wil het zelf nog ontdekken. Ik heb een pauze genomen om andere games te spelen zoals Rock Band en The Order 1886. Het wordt eens tijd om MGS verder te spelen.
Ik heb de tekst weggehaald voor mochten er nog mensen per ongeluk op komen. Want dat is iets dat ge echt nog niet direct moogt weten, veel leuker om het zelf te ontdekken. En nog een geruststelling voor wat ge gelezen hebt: het is eigenlijk toch niet helemaal zo duidelijk. Er is nog een extra scène ter verduidelijking die ge kunt unlocken na het uitspelen van de game, maar daar ben ik nog niet, dus geen idee hoe de ontknoping daar zit.
Misschien is het een idee om een MGS5-spoiler topic te openen? Dat het daar ook in spoilertags staat over welke missie het gaat, maar waar wel alles over het verhaal besproken kan worden? Zeker als mensen de game hier zouden uitgespeeld hebben, kan dat interessant worden, want het is een verhaal dat toch hier en daar wat steken laat vallen of voer voor discussie oplevert.