Waar heb je deze gekocht en aan welke prijs?Ligeiro wrote:
Re: Je laatste aankoop (geen games)
512Ikea, 49,99. Detolf heeft het. komt ook in't zwartdividedx11 wrote:Waar heb je deze gekocht en aan welke prijs?
OT:
513Dat vroeg je aan mij ook al toen ik die gekocht haddividedx11 wrote:Waar heb je deze gekocht en aan welke prijs?Ligeiro wrote:
514Weet ik, maar ik zoek een iets goedkopere en dacht dat deze een andere wasgamerke1992 wrote:Dat vroeg je aan mij ook al toen ik die gekocht haddividedx11 wrote:Waar heb je deze gekocht en aan welke prijs?Ligeiro wrote:
51550 euro is heel weinig geld voor een glazen kast. Ik vrees dat er niets goedkopers te vinden zal zijn. Ik raad het nog steeds aan. En nu na ongeveer twee maanden is er nog steeds geen stof in te bespeuren.dividedx11 wrote:Weet ik, maar ik zoek een iets goedkopere en dacht dat deze een andere wasgamerke1992 wrote:Dat vroeg je aan mij ook al toen ik die gekocht haddividedx11 wrote:
Waar heb je deze gekocht en aan welke prijs?
516Het is inderdaad niet zoveel geld maar momenteel liggen mijn prioriteiten eldersgamerke1992 wrote:50 euro is heel weinig geld voor een glazen kast. Ik vrees dat er niets goedkopers te vinden zal zijn. Ik raad het nog steeds aan. En nu na ongeveer twee maanden is er nog steeds geen stof in te bespeuren.dividedx11 wrote:Weet ik, maar ik zoek een iets goedkopere en dacht dat deze een andere wasgamerke1992 wrote: Dat vroeg je aan mij ook al toen ik die gekocht had
517
Allemaal gekregen van mijn vriendin. Die Anomaly is blijkbaar de langste Graphic Novel ooit gemaakt, en je kan er een app voor downloaden om augmented reality in het boek te zien
519die star wars strip, staat die los van de films of volgt die het verhaal toch daarvan ?Ligeiro wrote: Allemaal gekregen van mijn vriendin. Die Anomaly is blijkbaar de langste Graphic Novel ooit gemaakt, en je kan er een app voor downloaden om augmented reality in het boek te zien
520nu is die niet meer canon, maar "vroeger" volgde die rechtstreeks op Episode VIGamefreak wrote:die star wars strip, staat die los van de films of volgt die het verhaal toch daarvan ?Ligeiro wrote: Allemaal gekregen van mijn vriendin. Die Anomaly is blijkbaar de langste Graphic Novel ooit gemaakt, en je kan er een app voor downloaden om augmented reality in het boek te zien
523Een bluetooth speaker via Bol voor €24 had een kortingsbon en moest hem gebruiken voor die vervalde en dit wou ik al langer.
524
Van de week al opgehaald, maar niet bedacht dat ik het hier ook wel even kon posten...
525Een speelgoed versie? Tga nog lang duren tegen dat ik een auto kan kopenpaveman wrote: Van de week al opgehaald, maar niet bedacht dat ik het hier ook wel even kon posten...