Re: 'It's all about the drinks'-topic

502
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Voorlopige ticketjes.

Kzou toch graag andere naam hebben, maar kweet in de verste verte niet wat voor naam :D

Voorkant:
Image
Achterkant:
Image
Ziet er eigenlijk echt goed uit :D
Inderdaad zeer leuk gedaan!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

503
Dankje :)

Het is dus pertotal geworden
Niet van willen maar van lompigheid door mezelve :D

Ik kon niet wachten om de tickets afgedrukt eens te zien en heb ze dus direct op het speciaal stickerpapier afgedrukt zonder er bij stil te staan dat Pertotal er nog opstaat :D

Ik ga 'zwetzat' ook wel in gedachten houden voor een ander toekomstig biertje :D
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

504
dividedx11 wrote:
Image
Mijn moeder had deze eens meegebracht om dat ze degene die we normaal drinken niet vond, maar deze vind ik persoonlijk toch niet zo lekker... Die naam alleen al :p
Ik ga het blijven zeggen (sorry daarvoor, het is te belangrijk) er is een heel goede reden waarom je onder uw 16 jaar niet mag drinken (18 voor de Nederlanders, nog beter), het is namelijk desastreus voor uw hersenen, ook als je maar 1 klein pintje drinkt...

Re: 'It's all about the drinks'-topic

505
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:
Image
Mijn moeder had deze eens meegebracht om dat ze degene die we normaal drinken niet vond, maar deze vind ik persoonlijk toch niet zo lekker... Die naam alleen al :p
Ik ga het blijven zeggen (sorry daarvoor, het is te belangrijk) er is een heel goede reden waarom je onder uw 16 jaar niet mag drinken (18 voor de Nederlanders, nog beter), het is namelijk desastreus voor uw hersenen, ook als je maar 1 klein pintje drinkt...
Kom kom
Zoalng je niet loopt te zuipen tegen de sterren op kan het wel geen kwaad.
Volgens de KUL loop je kans op hersenbeschadeging van zo'n 25 glazen alcohol per week.

Meer zelfs
Bij 55plussers heeft alcohol zelfs een beschermend effect op het ontwikkelen van hart- en bloedvatenziekten.

Natuurlijk raad ik niet aan om steeds zat te lopen in het weekend omdat andere het doen.
Maar eens een pilsje of biertje in de week vanaf je 16 kan nou ook geen kwaad.

Drinken ze eens iets voor hun 16? Ach. Als je zelf beetje slim genoeg bent waarom niet?
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

506
ShAmPi wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:
Image
Mijn moeder had deze eens meegebracht om dat ze degene die we normaal drinken niet vond, maar deze vind ik persoonlijk toch niet zo lekker... Die naam alleen al :p
Ik ga het blijven zeggen (sorry daarvoor, het is te belangrijk) er is een heel goede reden waarom je onder uw 16 jaar niet mag drinken (18 voor de Nederlanders, nog beter), het is namelijk desastreus voor uw hersenen, ook als je maar 1 klein pintje drinkt...
Kom kom
Zoalng je niet loopt te zuipen tegen de sterren op kan het wel geen kwaad.
Volgens de KUL loop je kans op hersenbeschadeging van zo'n 25 glazen alcohol per week.

Meer zelfs
Bij 55plussers heeft alcohol zelfs een beschermend effect op het ontwikkelen van hart- en bloedvatenziekten.

Natuurlijk raad ik niet aan om steeds zat te lopen in het weekend omdat andere het doen.
Maar eens een pilsje of biertje in de week vanaf je 16 kan nou ook geen kwaad.

Drinken ze eens iets voor hun 16? Ach. Als je zelf beetje slim genoeg bent waarom niet?
@WOLF, ok, ik weet het, maar ik drink nu eenmaal graag eens eentjen... En tis ook niet dat ik overdrijf, eens om de 2 weken drink ik eens een paar pintjes, en soms eens een gin maar daar blijft het meestal ook bij. Het is niet dat ik hier elke post die ik plaats op dit forum zat ben ;). Maar ik weet het, het is niet goed. Dat weet ik ook telkens als ik er eentje drink, en daarom dat ik ook niet ga overdrijven. Maar ik snap de bezorgdheid, maar wees gerust, ik ga niet elk weekend naar een feestje waar ik dan de hele avond loop te :bier: zoals sommigen van mijn leeftijd... :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

507
Nogmaals, het gaat vooral om mensen onder de 16 jaar (en eigenlijk onder de 21) waarvan de hersenen nog in volle ontwikkeling zijn. Zelfs een beetje alcohol kan die ontwikkeling niet verstoren.
Maar iedereen moet zelf weten wat hij doet, ik vind het gewoon belangrijk om in een topic als dit in het 'bijzijn' van jonge mensen (-18) toch even deftig te wijzen op de mogelijke gevaren.
En divided, het is niet omdat sommigen van uw leeftijd zich compleet zat drinken dat het oke is om 'een beetje' te drinken. Je moet niet vergelijken met de rest eh, want weinig doen wat niet goed is voor u, maakt het niet plots goed voor u eh.
Bovendien is het belangrijk om te beseffen dat wij leven in een cultuur waarin alcohol erbij hoort, wie niet drinkt wordt scheef bekeken en krijgt met wat geluk nen cola of nen water, terwijl een cafe vaak veel soorten bier en wijn aanbied. Wat je zelf drinkt is uw zaak, maar besef gewoon dat het een deel is van de cultuur en dat er ook (zeer lekkere) alternatieven zijn, ik denk bijvoorbeeld aan de fruitsappen van de delhaize (kiwi-appel, perzik, passievrucht, ...).

Kortom, ga bewust om met alcohol :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

508
Dat onderzoek van de KUL gaat over minderjarigen wolf.
Ook is er blijkbaar een onderzoek geweest over het onderzoek naar minderjarig alcoholcunsumatie.
Daaruit is gebleken dat die onderzoeken enkel gedaan zijn bij alcoholverslaafde minderjarigen.
En dat dus de gevolgen minder erg zijn dan gedacht.

Wat niet wil zeggen dat je je lam moet zuipen natuurlijk.
Image
cron