Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3033
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Naar de tandarts vanmiddag, ik heb naaldenangst :(
Je bent niet alleen. Na de laatste keer bloed te zijn laten trekken heb ik er ook echt schrik van gekregen (en zeker bij de tandarts).
Inderdaad, zeker in de mond is het niet echt aangenaam... Maar om den duur geraak je het wel gewend. (tenzij je echt fobie hebt natuurlijk)

++ Naar academie geweest, was geen les dus een beetje op het dak gelopen :p
- Lang moeten wachten in ziekenhuis voor foto's
+ Naar kapper geweest
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3037
Ik heb nooit de star wars films gezien, maar ik weet wel een beetje hoe het verhaal gaat door de lego spellen :-"

+++ Vandaag een meeloopdag gehad aan de universiteit van twente, was we interessant om te zien hoe het er nou uitzag
++ Ik kon gelukkig bij familie slapen, want anders moest ik heel vroeg opstaan :D
- Moest daarvoor wel 3 uur in de trein zitten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3039
Gamefreak wrote:
Ligeiro wrote:+++ filmticket voor Star Wars nu zaterdag is besteld ^^ om 22u zal the Force met mij zijn!
nu pas ? en gij kunt zaterdag al gaan ?? ik ga zondag en had die al eind oktober besteld.... ik zou denken dat ge de eerstvolgende weken niet meer binnen raakt voor die film !
Ik heb ook pas 2 weken geleden besteld en ga ook zaterdag :p

--?? In mijn klas 2 gasten die nog nooit een star wars film hebben gezien!! Dat is toch deel van de opvoeding bij wijze van spreken?! What are they??? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3041
ShAmPi wrote:
dividedx11 wrote: --?? In mijn klas 2 gasten die nog nooit een star wars film hebben gezien!! Dat is toch deel van de opvoeding bij wijze van spreken?! What are they??? :p
Ik heb ook nog nooit een star wars film gezien.
vind het dan ook kutfilms

OT:
+++ vanavond squash!
--- beetje motig door gisteren :p
Dan en je toch al een stukje gezien eh :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3042
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Naar de tandarts vanmiddag, ik heb naaldenangst : (
Je bent niet alleen. Na de laatste keer bloed te zijn laten trekken heb ik er ook echt schrik van gekregen (en zeker bij de tandarts).
Ik heb zelfs nog nooit mijn bloed laten nemen, lijkt mij verschrikkelijk :(
dividedx11 wrote:Inderdaad, zeker in de mond is het niet echt aangenaam... Maar om den duur geraak je het wel gewend. (tenzij je echt fobie hebt natuurlijk)
Het is echt een fobie vrees ik :(

+++ Wat een prachtige ochtend :)
+++ Amaryllis op mijn bureau, prachtig om van dacht tot dag te zien hoe hij groeit :)
+++ Gisteren toch nog even bij met0t0 kunnen zijn <3