Re: Welke game speelde je het laatste uit?

422
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Na 200 uur heb ik de game 100% uitgespeeld. Wel ja, toch alle objectives en side ops gehaald, natuurlijk nog niet ieder item ontwikkeld. Al komt dat ook wel in de buurt.

De gameplay is doorheen de hele game subliem gebleven. Ja, de open wereld is niet zo heel druk bevolkt en er wordt talloze keren naar dezelfde locaties teruggekeerd, maar door ze telkens vanuit een andere invalshoek te benaderen, blijft het boeiend. Ook zijn de eindeloze mogelijkheden qua wapens + buddy's fantastisch in combinatie met de goed reagerende AI. Ik vond het helemaal niet erg om iedere missie toch zeker 3 keer uit te spelen.

Qua verhaal blijf ik achter met een dubbel gevoel. Na missie 31 zit de eerste chapter erop en dan kunnen mensen misschien denken dat het gedaan is, maar dat is het absoluut niet. Zeker blijven doorspelen dus! Het duurt wat lang voor er daarna nog wat gebeurt, maar missie 46 maakt heel veel goed. Zeker de cassette tapes die ge erna krijgt, zorgen ervoor dat het verhaal toch volledig voelt. Veel grote plotwendingen zijn er niet, het zijn eerder gaten in de serie die goed worden opgevuld. Ik vond het niet zo erg dat de nadruk nu wat meer op de gameplay lag.

Nu heb ik de game wel op 100% completition staan, toch ga ik nog wat door. Omdat mijn tweede FOB bijna volledig klaar is. Omdat er nog wat verschillende mogelijkheden zijn waarop ik missies eens wil proberen. En gewoon omdat ik er nog zin in heb, wat toch wel straf is na 200 uur.

Dit is sowieso mijn favoriete game van het jaar :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

425
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Tearaway: Unfolded ==> 8/10

Leuke gameplay, goed verhaal, heb er nogmaals van genoten. Ben wel niet van plan de plat te halen.
Waarom niet? Vanwege de ene trophy om de gopher doorheen de levels te helpen?
Heb er niet nog eens zin in en zitten idd een paar vervelende trophies bij...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

426
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:Tearaway: Unfolded ==> 8/10

Leuke gameplay, goed verhaal, heb er nogmaals van genoten. Ben wel niet van plan de plat te halen.
Waarom niet? Vanwege de ene trophy om de gopher doorheen de levels te helpen?
Heb er niet nog eens zin in en zitten idd een paar vervelende trophies bij...
Ja dat is dan wel te begrijpen, het moet natuurlijk nog leuk blijven. Als de trophies even makkelijk zijn als in de Vita-game, probeer ik het zeker opnieuw. Maar de game gewoon spelen, blijft het belangrijkste.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

430
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:God of War III Remastered ==> 9/10

Fantastische game, ik heb er alweer een franchise bij op m'n lijstje met favoriete games :D
Heb je de rest ook al gespeeld?
Heel kort maar ben van plan om 1 en 2 wel eens te spelen en ook de psp collectie te kopen + ascension
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

431
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:God of War III Remastered ==> 9/10

Fantastische game, ik heb er alweer een franchise bij op m'n lijstje met favoriete games :D
Heb je de rest ook al gespeeld?[/quote
Heel kort maar ben van plan om 1 en 2 wel eens te spelen en ook de psp collectie te kopen + ascension
Ik verkoop de GoW Collection (PS2 en 3) en Ascension. GoW 3 voor PS3 ook maar die heb je dus net uit tenzij je een extra plat wilt :smug: GoW Collection Volume II die van de PSP kwam is al verkocht :) Als je interesse hebt laat maar weten dan geef ik de Kapaza link wel via pm. Staat ook bij de marktkraam hier op het forum :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

432
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:Heb je de rest ook al gespeeld?
Heel kort maar ben van plan om 1 en 2 wel eens te spelen en ook de psp collectie te kopen + ascension
Ik verkoop de GoW Collection (PS2 en 3) en Ascension. GoW 3 voor PS3 ook maar die heb je dus net uit tenzij je een extra plat wilt :smug: GoW Collection Volume II die van de PSP kwam is al verkocht :) Als je interesse hebt laat maar weten dan geef ik de Kapaza link wel via pm. Staat ook bij de marktkraam hier op het forum :)
Straks eens kijken, nu eerst naar Star Wars I kijken :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

433
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote: Heel kort maar ben van plan om 1 en 2 wel eens te spelen en ook de psp collectie te kopen + ascension
Ik verkoop de GoW Collection (PS2 en 3) en Ascension. GoW 3 voor PS3 ook maar die heb je dus net uit tenzij je een extra plat wilt :smug: GoW Collection Volume II die van de PSP kwam is al verkocht :) Als je interesse hebt laat maar weten dan geef ik de Kapaza link wel via pm. Staat ook bij de marktkraam hier op het forum :)
Straks eens kijken, nu eerst naar Star Wars I kijken :D
En? Laat maar weten ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron