Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

497
Het Vonnis 8/10
Vlaamse film die gaat over de fouten in de justitie. Een man ziet zijn vrouw doodgeklopt worden door een misdadiger. Ondertussen wordt zijn kind aangereden. Door een procedurefout gaat de misdadiger vrijuit. Wij moesten hem verplicht zien bij Burgerlijk Recht en ik had er eerst geen grote verwachtingen bij. Hij viel toch beter mee als verwacht. Ook de acteerprestaties waren echt goed. Ik haatte sommige mensen en het hoofdrolpersonage kon deze rol heel goed spelen.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

500
Star Wars Episode VII: The Force Awakens ==> 9,5/10

Fantastiche film, heb nooit echt de Star Wars hype gevoeld tot ik de gele letters op het scherm zag bekijken. Verhaal was goed, leuke humor, leuke personages, ... Nu 2 jaartjes wachten op het vervolg en dan volgend jaar Rogue One: A Star Wars Story :D
Ben ondertussen al bezig met de vorige Star Wars-films te bekijken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

501
gamerke1992 wrote:Ted 2: 6,5/10

Ik vond de eerste Ted film veel beter. Hier werd er te veel geprobeerd om grappig te zijn, waardoor het opviel. En van verhaal was ook niet echt sprake. Maar desondanks kon ik met sommige stukken wel lachen en heb ik mij kunnen ontspannen.
Ik heb me soms dood gelachen met mijne maat bij deze film terwijl de rest van de cinema daar serieus zat. Zeker bij dat improvisatie club stuk.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

503
Mr.Wolf wrote:Het Vonnis 8/10
Vlaamse film die gaat over de fouten in de justitie. Een man ziet zijn vrouw doodgeklopt worden door een misdadiger. Ondertussen wordt zijn kind aangereden. Door een procedurefout gaat de misdadiger vrijuit. Wij moesten hem verplicht zien bij Burgerlijk Recht en ik had er eerst geen grote verwachtingen bij. Hij viel toch beter mee als verwacht. Ook de acteerprestaties waren echt goed. Ik haatte sommige mensen en het hoofdrolpersonage kon deze rol heel goed spelen.
Vond die film geweldig en zeer leerrijk. Die vrijspraak is ook iets om over na te denken.

Silence of the Lambs, goeie film uit begin jaren 90. Best spannend. 7,5/10

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

509
Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back ==> 9/10
Star Wars Episode I: The Phantom Menace ==> 7,5/10
Star Wars Episode II: Attack of the Clones ==> 7,9/10
Star Wars Episode III: Revenge of the Sith ==> 8,4/10

Nu enkel nog EVI nog eens herbekijken :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

510
Star Wars Episode VI: The Return of the Jedi ==> 9,7/10
Star Wars: Ewok Adventures - Caravan of Courage ==> 5,6/10
Star Wars: Ewok Adventures - The Battle for Endor ==> 6/10

Bij die laatste 2 heb ik wel héél veel doorgespoeld maar wou ze toch es gezien hebben.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image