Chance dat ik het wel doorhad Maar nee, denk niet dat ze dit menenRoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Je laatste aankoop (geen games)
544Heb die stripreeks ook in de Dreamland zien liggen maar kan me niet meer herinneren voor welke prijs? En zijn ze goed?coolgamer wrote:
545Moet ze nog lezen
Heb die stripreeks ook in de Dreamland zien liggen maar kan me niet meer herinneren voor welke prijs? En zijn ze goed?
548Ligeiro wrote:hell friggin' yes!
gekregen voor kerst van mijn vriendin
551Toen ik hem nog wou kopen voor kerstmis (m.a.w. anders had ik nu een PS4) zag ik dat net op die dag dat ik mijn beslissing wou nemen, een nieuwe bundel op 8 januari zou verschijnen met 2 controllers en 1TB. Ik heb dan voor deze bundel gekozen omdat ik altijd al mijn PS4 wou kopen met 2 controllers maar ik dacht dat het nooit ging gebeuren. A Christmas miracle?paveman wrote:LOL @ Witdinges
Waarom pas 8 januari eigenlijk Witwicky?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
554Kheb langer zonder PS3 gezeten dan dat ik nu zonder PS4 ben hoorGamefreak wrote:beter laat dan niet hé Wickypie
Zeurpiet van het jaar 2014
555Er is precies iemand fan geworden van Star Warsdividedx11 wrote:Star Wars strips