Re: Uncharted 4

61
Ik vind de zoektocht best wel leuk, zeker aangezien ik zeer beperkte middelen heb... Wel, ik kan het allemaal wel betalen maar vanaf dat ik geld uitgeef heb ik het gevoel dat ik het verspil... Ik zet nogtans regelmatig wat geld op de bank, en de rest is dan om dingen mee te kopen en dan nog heb ik het daar moeilijk mee... Ik werk met een 'briefje', vanaf dat ik geld krijg geef ik dat aan mijn vader en schrijf ik dat op, eens ik 550 euro ofzo heb bereikt zet ik de helft op de bank en de andere helft is om uit te geven maar dan nog lukt het me niet :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

62
Captain Witwicky wrote:
Toon8 wrote:Ik heb de special editie besteld die van 80€, vooral voor de steelbook :cool: op budgetgaming zeiden ze dat de verkoop hiervan op bol heel hard ging
Hoe komen ze dat eigenlijk te weten? Magische bol?
Misschien hebben ze dat wel :P Nee het stond op het twitter account van bol, dat beweerde 1 van de redacteuren op budgetgaming :smug:
Image

Re: Uncharted 4

63
dividedx11 wrote:Ik vind de zoektocht best wel leuk, zeker aangezien ik zeer beperkte middelen heb... Wel, ik kan het allemaal wel betalen maar vanaf dat ik geld uitgeef heb ik het gevoel dat ik het verspil... Ik zet nogtans regelmatig wat geld op de bank, en de rest is dan om dingen mee te kopen en dan nog heb ik het daar moeilijk mee... Ik werk met een 'briefje', vanaf dat ik geld krijg geef ik dat aan mijn vader en schrijf ik dat op, eens ik 550 euro ofzo heb bereikt zet ik de helft op de bank en de andere helft is om uit te geven maar dan nog lukt het me niet
De zoektocht vind ik verschrikkelijk. Nooit weten of je iets gaat vinden wat je graag zou hebben, je moet daar tijd insteken, soms kom je dan op tweedehands site terecht waar je niet alles kan vertrouwen of waar mensen met meer geld dan jij het dan wél kunnen kopen of de items die je wilt staan duurder dan voorheen...
Neen, geef mij maar vanaf de release als het gaat om CEs. Het geld dat ik erin steek is ook duur, maar de zekerheid maakt dat allemaal goed. En ik heb ook zeer beperkte middelen, gelukkig heb ik ook nog een superlieve moeder die me af en toe eens helpt met games (ik vraag toch niks anders, dus een dure persoon ben ik al niet)
Als ik geld uitgeef is het enkel een verspilling als ik er daarna aan twijfel aan mijn aankoop. Nauwelijks gehad in feite. En met CEs die ik wil, kom ik eigenlijk nooit op die conclusie uit, want ik wil ze. Je kan wel beginnen discussiëren over wat nodig is en wat verspilling is, maar dat is nogal diep duiken in je koopgedrag dan :P
Heb je geen portemonnee of een klein kluisje op je kamer omdat je het geeft aan je vader? :P
Toon8 wrote:Misschien hebben ze dat wel Nee het stond op het twitter account van bol, dat beweerde 1 van de redacteuren op budgetgaming :smug:
MJa, zo is het wel makkelijk als ze zelf zeggen dat het gaat als zoete broodjes :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

69
Colossus wrote:
NTGSruler wrote:Bummer voor diegenen die op deze game zaten te wachten voor de feestdagen... :(
Hij was al uitgesteld voor Maart hoor, nu een maandje langer, dus dat kan dan ook nog wel denk ik zo
Jammer, ik ging deze misschien op day one kopen maar aangezien in dezelfde week (ongeveer) Ratchet & Clank uitkomt zal ik voor U4 wachten op een prijsdaling.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

71
Colossus wrote:
NTGSruler wrote:Bummer voor diegenen die op deze game zaten te wachten voor de feestdagen... :(
Hij was al uitgesteld voor Maart hoor, nu een maandje langer, dus dat kan dan ook nog wel denk ik zo
Klopt volledig. Was ik al vergeten.
Image

Re: Uncharted 4

73
Mrs. Penguin wrote:Ik kijk er alvast naar uit. Wordt weer ambetant om te delen met Mr. Penguin ;-) eens em et kaske in zijn handen heeft, ist altijd moeilijk om zelf nog eens aan de beurt te komen.

:love: ;)
Om het kwartier wisselen :p
Co-op zullen we in deze Uncharted ook niet moeten verwachten, dus dat zal de enige oplossing zijn.

Re: Uncharted 4

75
Na vier delen is het ook wel mooi geweest. En als ze echt willen kunnen ze nog een prequel maken. Na UC4 kijk ik uit naar TLoU2.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image