Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

636
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:15 used in de GM
Image
Voor €10 nieuw via Kapaza terwijl die kerel er €30 voor vroeg. Zoals ik al zei blijven afbieden en die used prijs zeggen dan kunnen ze bijna niet anders dan toegeven. Dat of niks en op een ander gaan halen. Nu hopen dat ik het ontvang.
Mijn pakje van jou is dus verdwenen... (jij kan daar uiteraard niets aan doen)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

638
RoyVdW wrote:Kan je daar geen melding van maken bij het kantoor? Dat komt mss door Kerstmis die ertussen zat ivm die 24u pakket. Vreemd net bij mij en idd heb ik geen vat op ik heb je de codelink gegeven. Mss morgen? Het geld is ondertussen ontvangen, merci.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen ;) Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen :) Morgen es in tstraat gaan rondbellen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

639
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Kan je daar geen melding van maken bij het kantoor? Dat komt mss door Kerstmis die ertussen zat ivm die 24u pakket. Vreemd net bij mij en idd heb ik geen vat op ik heb je de codelink gegeven. Mss morgen? Het geld is ondertussen ontvangen, merci.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen ;) Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen :) Morgen es in tstraat gaan rondbellen...


pak alvast een houten knuppel mee, zodat indien je de onverlaat vindt, hem kunt trakteren op wat (uiteraard vriendschappelijke) stokslagen :idea:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

640
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote: Jij ook hartelijk bedankt voor de moeite en voor het vertrouwen ;) Heb er al een melding van gemaakt... En Ligeiro is me ook aan het helpen :) Morgen es in tstraat gaan rondbellen...


pak alvast een houten knuppel mee, zodat indien je de onverlaat vindt, hem kunt trakteren op wat (uiteraard vriendschappelijke) stokslagen :idea:
Een pedagogische tik klinkt beter ;)
Image