Altijd al geweest hoor! Nu ben ik gewoon gehypter dan ooitdaviduvel wrote:Er is precies iemand fan geworden van Star Warsdividedx11 wrote:Star Wars strips
Re: Je laatste aankoop (geen games)
557Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xDRoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
558Very nice!! Eerste indrukken? Ziet er echt zalige headset uit!gamerke1992 wrote:Van mijn vriendin gekregen voor kerst
@Roy: Veel plezier met het fietsen op de rollen!
559Mooi dingetje. Heb die zelf ook. Sinds kort gebruik ik hem ook voor Black Ops. Ik hoor allemaal geluiden die ik via mijn surround set niet eens hoor. Of het valt niet op door het andere geluid.gamerke1992 wrote:Van mijn vriendin gekregen voor kerst
En die kan gewoon ook op de pc aangesloten worden. Direct via usb en luisteren maar
560Tik in op Google en dan zie je het, zelf researcheitsjustme wrote:Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xDRoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.
561Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij meeMarty wrote:Mooi dingetje. Heb die zelf ook. Sinds kort gebruik ik hem ook voor Black Ops. Ik hoor allemaal geluiden die ik via mijn surround set niet eens hoor. Of het valt niet op door het andere geluid.gamerke1992 wrote:Van mijn vriendin gekregen voor kerst
En die kan gewoon ook op de pc aangesloten worden. Direct via usb en luisteren maar
562Weet je toevallig een richtprijs? Kweet dat het een cadeau is natuurlijk....gamerke1992 wrote: Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee
563Als gamerke niet wil weten hoeveel zijn vriendin er voor betaald heeft:NTGSruler wrote:Weet je toevallig een richtprijs? Kweet dat het een cadeau is natuurlijk....gamerke1992 wrote: Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee
564Ik weet dat ze er 89,99 Euro voor heeft betaald. We zijn niet echt geheimzinnig over prijzen Het was ook een van de hints van mij toen ze vroeg wat ik graag wou hebben.Marty wrote:Als gamerke niet wil weten hoeveel zijn vriendin er voor betaald heeft:NTGSruler wrote:Weet je toevallig een richtprijs? Kweet dat het een cadeau is natuurlijk....gamerke1992 wrote: Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee
Ze vroeg of ik liever wit zag, maar die was overal uitverkocht en was iets van een 85 Euro.
565Jups zalige headset. Ik heb die ook.
En ook gekregen van vriendin.
Idem ps4 die heb ik ook op release van vriendin gekregen
566Wat hebben wij toch allemaal zalige vriendinnenShAmPi wrote:Jups zalige headset. Ik heb die ook.
Ontopic:
En dit 'gewonnen' bij kerst bij een familiespel dat we elk jaar doen:
567Iedereen bedankt voor de prijs van de headset! Is ongeveer wat ik in gedachten had!!
568ow haha! Nu zie ik dat je je fiets erin moet zetten en niet alleen je fietsbanden xDRoyVdW wrote:Tik in op Google en dan zie je het, zelf researcheitsjustme wrote:Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xDRoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.
569itsjustme wrote: ow haha! Nu zie ik dat je je fiets erin moet zetten en niet alleen je fietsbanden xD