Re: Je laatste aankoop (geen games)

557
RoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xD

Re: Je laatste aankoop (geen games)

559
gamerke1992 wrote:Van mijn vriendin gekregen voor kerst :)
Image
Mooi dingetje. Heb die zelf ook. Sinds kort gebruik ik hem ook voor Black Ops. Ik hoor allemaal geluiden die ik via mijn surround set niet eens hoor. Of het valt niet op door het andere geluid.

En die kan gewoon ook op de pc aangesloten worden. Direct via usb en luisteren maar
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

560
itsjustme wrote:
RoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xD
Tik in op Google en dan zie je het, zelf researche :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

561
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:Van mijn vriendin gekregen voor kerst :)
Image
Mooi dingetje. Heb die zelf ook. Sinds kort gebruik ik hem ook voor Black Ops. Ik hoor allemaal geluiden die ik via mijn surround set niet eens hoor. Of het valt niet op door het andere geluid.

En die kan gewoon ook op de pc aangesloten worden. Direct via usb en luisteren maar
Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee :)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

563
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee :)
Weet je toevallig een richtprijs? Kweet dat het een cadeau is natuurlijk....
Als gamerke niet wil weten hoeveel zijn vriendin er voor betaald heeft:
[+] prijs Headset
Rond de €85 - €90 bij de meeste zaken
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

564
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Ik heb de headset nu een klein uur kunnen uittesten en het is inderdaad heel mooi en helder geluid. En het sluit de oren heel goed af vind ik. Ik ben er blij mee :)
Weet je toevallig een richtprijs? Kweet dat het een cadeau is natuurlijk....
Als gamerke niet wil weten hoeveel zijn vriendin er voor betaald heeft:
[+] prijs Headset
Rond de €85 - €90 bij de meeste zaken
Ik weet dat ze er 89,99 Euro voor heeft betaald. We zijn niet echt geheimzinnig over prijzen
Image
Het was ook een van de hints van mij toen ze vroeg wat ik graag wou hebben.

Ze vroeg of ik liever wit zag, maar die was overal uitverkocht en was iets van een 85 Euro.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

568
RoyVdW wrote:
itsjustme wrote:
RoyVdW wrote:Menen jullie dit? Dit is een Tacx een apparaat om te fietsen op vaste rollen. Dus uw achterwiel van uw lkoersvelo zet je tussen die pinnen en uw voorwiel op die zwarte onderzet.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Dacht om een of andere reden wel dat het iets met fietsen te maken had. Maar ik zie echt nog steeds niet hoe dat nou in elkaar zit xD
Tik in op Google en dan zie je het, zelf researche :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
ow haha! Nu zie ik dat je je fiets erin moet zetten en niet alleen je fietsbanden xD