Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

514
Ligeiro wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:van die laatste twee heb ik nog nooit gehoord :|
Ge hebt niks gemist
Droid adventures bestaat ook :)
Iets gemist hebt ge inderdaad nie gedaan :p Maar wou ze gewoon es zien omdat ze zo legendarisch zijn. Next on my list: Star Wars: The Holiday Special :p. Droid adventures is toch een tekenfilm?? Ik kijk voorlopig enkel naar de echte spin-offs en niet naar de series.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

515
Beyond the Reach ==> 7,3/10 Spannende en zenuwslopende film die niet veel scoort op IMDb, maar vondt hem best goed!
The Star Wars Holiday Special ==> 3/10 de beste gigantisch slechte film die ik tot nu toe heb gezien. Hij was pijnlijk slecht dat het grappig werd, toch blij dat ik 'm gezien heb.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

516
dividedx11 wrote:Beyond the Reach ==> 7,3/10 Spannende en zenuwslopende film die niet veel scoort op IMDb, maar vondt hem best goed!
The Star Wars Holiday Special ==> 3/10 de beste gigantisch slechte film die ik tot nu toe heb gezien. Hij was pijnlijk slecht dat het grappig werd, toch blij dat ik 'm gezien heb.
heb er vandaag iets over gezien op Facebook, dat er zoveel stukken inzitten die niet te begrijpen vallen, zoals Chewie zijn familie de eerste 10 minuten van de film, NIET ondertiteld :p
George Lucas wou terecht de film begraven ;)

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

517
Ligeiro wrote:
dividedx11 wrote:Beyond the Reach ==> 7,3/10 Spannende en zenuwslopende film die niet veel scoort op IMDb, maar vondt hem best goed!
The Star Wars Holiday Special ==> 3/10 de beste gigantisch slechte film die ik tot nu toe heb gezien. Hij was pijnlijk slecht dat het grappig werd, toch blij dat ik 'm gezien heb.
heb er vandaag iets over gezien op Facebook, dat er zoveel stukken inzitten die niet te begrijpen vallen, zoals Chewie zijn familie de eerste 10 minuten van de film, NIET ondertiteld :p
George Lucas wou terecht de film begraven ;)
Inderdaad haha, heb er dan nog een custom cover bij uitgeprint en op een torrent site de fan made dvd versie gedownload met de holiday special, de aflevering van de muppets met de star wars acteurs en de ads van de toenmalige Kenner figures. Was best leuk :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron