paveman wrote:Je hebt groot gelijk Captain! Ieder z'n eigen keuze.
Maar misschien dat het wel al eens tijd wordt voor een PS4: kun je die goodies ook nog eens pelen...
Misschien een lastigere keuze: je had nu inmiddels wel al een tijdje op jezelf kunnen wonen...
Het is bijna tijd voor een PS4. Aangezien ik nu een tijdelijke job heb en kan beginnen sparen. Maar...uiteindelijk gaat het niet zoveel uitmaken want ik kan met moeite op mijn PS3 gamen. Dus gamen op mijn PS4 zal, als ik die heb, ook niet echt makkelijk zijn
Dus blijf ik gewoon kopen wat ik wil zodat ik zeker niet zonder zit als ik op mijn gemak kan gamen
Inmiddels alleen wonen? Hmmm, afgelopen 2 jaren was ik zo goed als werkloos en heb ik misschien in totaal, goh iets van 1000€ uitgegeven. Met die 1000€ kan ik niet op mezelf wonen, niet zolang ik geen vast contract heb. Mijn laatste aankopen vanaf ongeveer september, heb ik kunnen doen dankzij mijn job nu. Anders had ik niets om uit te geven: geen guides, geen games, geen games van plan om te kopen zoals Uncharted 4.
Ondertussen:
De guide voor Star Wars Battlefront is gereleased.
En deze komen eraan:
Just Cause 3
- Complete walkthrough
- Lijst van alle wapens, gadgets en voertuigen
- De locatie van elke collectible
- Gedetailleerde kaarten
- Geteste strategieën om elk gevecht te winnen
- Inclusief code voor digitale eGuide
Bloodborne
Bloodborne - The Old Hunters Collector's Edition Guide
Guide voor de 'The Old Hunters' uitbreiding van Bloodborne. Deze guide behandelt onder andere hoe de uitbreiding invloed heeft op de hoofdgame en wat er hierdoor verandert in Bloodborne.
- Deluxe hardcover editie
- Tips om alle nieuwe vijanden te verslaan
- The Old Hunters verdubbelt bijna het beschikbare arsenaal. Ontdek hoe best gebruik te maken van de nieuwe wapens
- Complete behandeling van het Bloodborne verhaal en de links tussen personages
- Artwork hoofdstuk