Re: 'It's all about the drinks'-topic

531
"Ons vakmanschap drink je met verstand" was waarschijnlijk te klein geschreven of het verstand was al wat beneveld ;)

Voor nieuwjaar heb ik van W.O.L.F. haar moeder een Chimay Grande Réserve 2014 Limited Edition gekregen. Voor mijn verjaardag had ik ook nog een Bush de Nuits (75 cl, 6 maanden op eiken vaten gerijpt) gekregen. Ik ga ze nog een tijdje in de kelder bij W.O.L.F. laten staan, maar ik vermoed dat ze subliem zullen smaken :)
Binnenkort kan ik ook eindelijk eens een Westvleteren drinken. Een Westvleteren 8, ik ben benieuwd.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

534
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:En geen te straffe kater ShAmPi? :dizzy:

Ik heb dit weekend een Mc Chouffe gedronken en een Chimay Triple van het vat :)
Nope.
Ik heb zo goed als nooit last van een kater.
Nadorst daarintegen dat heb ik wel ^^
Dat is bij mij juist andersom. Ik heb vrij snel last van mijn maag als ik de dag ervoor heb gedronken. Hoofdpijn heb ik juist totaal niet.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

539
met0t0 wrote:"Ons vakmanschap drink je met verstand" was waarschijnlijk te klein geschreven of het verstand was al wat beneveld ;)

Voor nieuwjaar heb ik van W.O.L.F. haar moeder een Chimay Grande Réserve 2014 Limited Edition gekregen. Voor mijn verjaardag had ik ook nog een Bush de Nuits (75 cl, 6 maanden op eiken vaten gerijpt) gekregen. Ik ga ze nog een tijdje in de kelder bij W.O.L.F. laten staan, maar ik vermoed dat ze subliem zullen smaken :)
Binnenkort kan ik ook eindelijk eens een Westvleteren drinken. Een Westvleteren 8, ik ben benieuwd.
Jaja, bij uw familie is het taboe, maar wij weten dat je met mate drinkt en geniet en dan krijg je al eens iets eh :)
(De Westvleteren is van de buurvrouw, ze heeft de hele voormiddag proberen binnen raken op de telefoonlijn en mag er binnenkort om)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

540
Persoonlijk vinnek de westvleteren nogal overroepen.
Pas op! Heel lekker biertje ze!
Maar ik heb al betere gedronken dan de Westvleteren 12 die als beste belgisch bier uitkomt.

Het zal vooral door de moeilijkheidsgraad om eraan te raken zijn dat het zo gewild is.

Zie je bij Orval ook.

Ik drink al jaren Orval en nooit of te nimmer had ik ook maar enige moeite om eraan te raken.
Wanneer ik in de winkel Orval kocht stond in de winkel 2 weken later nog altijd hetzelfde minus de 4 die ik gekocht had.
Op terras of cafe zag ik ook zelden mensen Orval drinken.

Maar toen Orval verkondigde de westvleteren toer op te gaan moest opeens iedereen Orval hebben... ^^

Nontheless HELE mooie cado van de buurvrouw ;)
Laat het je smaken!
Image