Re: PlayStation Plus
634De meeste kun je al downloaden. Dat racespel op ps4 staat er nog wel niet tussen bij mij
635Alles is nu te downloaden. Bij sommige staat er nog de prijs bij maar zodra je hem in je mandje doet komt er gratis te staan. (was bij mij iig, wel even checken bij afrekenen)
Grim Fandango Remastered
Dragon Age: Origins
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER
Nihilumbra
Legends of War: Patton's Campaign
Hardware Rivals
Grim Fandango Remastered
Dragon Age: Origins
MEDAL OF HONOR™ WARFIGHTER
Nihilumbra
Legends of War: Patton's Campaign
Hardware Rivals
636PS Plus-abonnementen zouden verlengd worden door de problemen.
http://www.4gamers.be/nieuws/50926/1/PS ... -problemen
http://www.4gamers.be/nieuws/50926/1/PS ... -problemen
637Dammmmmnnnn, keek al hele dag uit om de nieuw + games te spelen en blijkt dat m'n abo is verlopen.......
638Toevallig bij mij ook. Ik dacht da ik nog tot maart had...dividedx11 wrote:Dammmmmnnnn, keek al hele dag uit om de nieuw + games te spelen en blijkt dat m'n abo is verlopen.......
639Met regelmaat checken die hap dus. Ik verleng altijd een maand voordat die van mij afloopt (heb de datum op kalender staan zelfs). Geeft Sony geen waarschuwingsmail trouwens?
641Denk dat mijne vernieuwd moet worden voor 28 januari..dividedx11 wrote:Geen idee. Straks es een nieuwe abo kopen. Kan ik alsnog spelen.
642Dat houdt in principe in dat je dat nu al moet doen voordat je het misschien fout hebt.NTGSruler wrote:Denk dat mijne vernieuwd moet worden voor 28 januari..dividedx11 wrote:Geen idee. Straks es een nieuwe abo kopen. Kan ik alsnog spelen.
643Jawel ze sturen 3 weken op voorhand een mail. Mijn abo is verlopen maar neem geen nieuwe totdat er iets tussenzit. Deze maand niks bij voor mij kan ik wat aan backlog werken.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
645wel kut dat ge zonder ps+ niet online kunt gamen.. heb'k moeten ondervinden bij AC Unity, toen'k de co-op missies wou doenRoyVdW wrote:Jawel ze sturen 3 weken op voorhand een mail. Mijn abo is verlopen maar neem geen nieuwe totdat er iets tussenzit. Deze maand niks bij voor mij kan ik wat aan backlog werken.