Re: PlayStation Plus

646
Ligeiro wrote:
RoyVdW wrote:Jawel ze sturen 3 weken op voorhand een mail. Mijn abo is verlopen maar neem geen nieuwe totdat er iets tussenzit. Deze maand niks bij voor mij kan ik wat aan backlog werken.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
wel kut dat ge zonder ps+ niet online kunt gamen.. heb'k moeten ondervinden bij AC Unity, toen'k de co-op missies wou doen
Is wel enkel zo op PS4. Ik heb het altijd een spijtige beslissing gevonden. Op die manier hoeven ze in mijn ogen ook niet echt hun best te doen voor,de maandelijkse games op PS4...
Image

Re: PlayStation Plus

647
billie91 wrote:Met regelmaat checken die hap dus. Ik verleng altijd een maand voordat die van mij afloopt (heb de datum op kalender staan zelfs). Geeft Sony geen waarschuwingsmail trouwens?
zover ik weet doen die koters dat niet :smug:

Re: PlayStation Plus

648
Ligeiro wrote:
RoyVdW wrote:Jawel ze sturen 3 weken op voorhand een mail. Mijn abo is verlopen maar neem geen nieuwe totdat er iets tussenzit. Deze maand niks bij voor mij kan ik wat aan backlog werken.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
wel kut dat ge zonder ps+ niet online kunt gamen.. heb'k moeten ondervinden bij AC Unity, toen'k de co-op missies wou doen
Idd ik vind betalend online gamen belachelijk. We betalen immers al voor een internet verbinding. Eerst offline bezighouden en dan terug PS+ pakken voor easy plats
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

649
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Met regelmaat checken die hap dus. Ik verleng altijd een maand voordat die van mij afloopt (heb de datum op kalender staan zelfs). Geeft Sony geen waarschuwingsmail trouwens?
zover ik weet doen die koters dat niet :smug:
Ik heb ook niks aangekregen
Image

Re: PlayStation Plus

650
Mijn abonnement verloopt deze week ergens. Ik heb er ook geen mail van aangekregen (of ik moest het per ongeluk verwijderd hebben)

Net zoals Roy ga ik wachten met opnieuw PS+ te nemen. Vooral omdat ik deze maand examens heb en het zou stom zijn om het te activeren terwijl ik er een maand geen gebruik van kan maken. En wie weet komt er onverwacht nog een tijdelijke prijsvermindering. Na de examens verleng ik het waarschijnlijk nog niet meteen omdat ik toch genoeg games heb om me mee bezig te houden zonder dat ik internet nodig heb.
Image

Re: PlayStation Plus

653
Toon8 wrote:Waar kan je eigenlijk zien hoe lang je abo nog loopt? En als je een nieuw jaar abo koopt en activeert voordat de vorige verlopen is, krijg je er de resterende dagen van het vorige abo er nog bij?
Ergens in je account instellingen, bij services ofzoiets.

Je kan zoveel abonnementen kopen als je wilt, die tellen altijd op. Zo had ik vorig jaar direct 2 keer voor een jaar gekocht en toen had ik mijn 'resterende dagen' + '1 jaar' + '1 jaar' op mijn account.
Image

Re: PlayStation Plus

655
Ligeiro wrote:bij ps4 kan je zien hoelang je abo nog loopt bij "beheer mijn abonnement" ofzoiets.. staat rechtboven in't scherm als ge naar ps+ gaat in't startscherm
Klopt is een hele makkelijke en overzichtelijke vernieuwde feature :)
Image

Re: PlayStation Plus

657
Blijkbaar is op het moment Legend of War: Patton niet meer gratis te downloaden voor de psp/vita

In de US store staat wel de VITA versie gratis als ps+ game.
Wie weet krijgen we die dan alsnog.
Had ergens gelezen dat het komt omdat de EU versie niet de subtitel "Patton" heeft.

Voor nu zijn dus beide games niet gratis. Gewoon even in de gaten houden of we dan nog de vita versie krijgen
Image

Re: PlayStation Plus

658
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Waar kan je eigenlijk zien hoe lang je abo nog loopt? En als je een nieuw jaar abo koopt en activeert voordat de vorige verlopen is, krijg je er de resterende dagen van het vorige abo er nog bij?
Ergens in je account instellingen, bij services ofzoiets.

Je kan zoveel abonnementen kopen als je wilt, die tellen altijd op. Zo had ik vorig jaar direct 2 keer voor een jaar gekocht en toen had ik mijn 'resterende dagen' + '1 jaar' + '1 jaar' op mijn account.
Ligeiro wrote:bij ps4 kan je zien hoelang je abo nog loopt bij "beheer mijn abonnement" ofzoiets.. staat rechtboven in't scherm als ge naar ps+ gaat in't startscherm
Bedankt, ik zal eens controleren hoe lang ik nog heb. Vorig jaar ergens in februari een abo genomen.
Image

Re: PlayStation Plus

659
Marty wrote:Blijkbaar is op het moment Legend of War: Patton niet meer gratis te downloaden voor de psp/vita

In de US store staat wel de VITA versie gratis als ps+ game.
Wie weet krijgen we die dan alsnog.
Had ergens gelezen dat het komt omdat de EU versie niet de subtitel "Patton" heeft.

Voor nu zijn dus beide games niet gratis. Gewoon even in de gaten houden of we dan nog de vita versie krijgen

Nu is de psvita versie te downloaden

Legends of War
Image

Re: PlayStation Plus

660
Marty wrote:
Marty wrote:Blijkbaar is op het moment Legend of War: Patton niet meer gratis te downloaden voor de psp/vita

In de US store staat wel de VITA versie gratis als ps+ game.
Wie weet krijgen we die dan alsnog.
Had ergens gelezen dat het komt omdat de EU versie niet de subtitel "Patton" heeft.

Voor nu zijn dus beide games niet gratis. Gewoon even in de gaten houden of we dan nog de vita versie krijgen

Nu is de psvita versie te downloaden

Legends of War

Bedankt! :D
Image
cron