Re: Welke serie volg je momenteel?

411
Sanity penguin wrote:
Ligeiro wrote:vanaf 18 maart seizoen 2 van Daredevil op netflix :)
Zonet de trailer gezien: lijkt me wel weer wat.
Ik vind/vond het persoonlijk beter dan Jessica Jones.
kzit nog maar aan ep 5 van JJ. moet dringend eens verder kijken.
mijn vriendin pakt nu alle netflix tijd in met Reign

Re: Welke serie volg je momenteel?

412
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:iemand die op VRT die serie met Jan Eclier volgt over carnaval ? :smug:
Gezien, maar niet zo zot van. Het was goed, maar ik vond het niets vernieuwend in vergelijking met series die we de laatste jaren te zien kregen van Vlaamse bodem. Ik denk niet dat ik nog een volgende zal bekijken.
en elk geval beter dan de zoveelste politie-serie.... geeeuuww

Re: Welke serie volg je momenteel?

413
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:iemand die op VRT die serie met Jan Eclier volgt over carnaval ? :smug:
Gezien, maar niet zo zot van. Het was goed, maar ik vond het niets vernieuwend in vergelijking met series die we de laatste jaren te zien kregen van Vlaamse bodem. Ik denk niet dat ik nog een volgende zal bekijken.
en elk geval beter dan de zoveelste politie-serie.... geeeuuww
Dat is waar, maar ik vind het precies te politiek getint. Het leek mij in mindere mate over het eigenlijke thema te gaan. De eeuwenoude machtsvertonen tussen steeds dezelfde (stereotiepe) groepen, ben het een beetje beu :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

414
Black sails ondertussen volledig uitgekeken, wat een fantastische serie met een zeer goed verhaal. Heb er een favoriet bij ;)

Nu ga ik beginnen kijken naar seizoen 2 van Turn, over Amerikaanse spionnen tijdens de revolutie. Eerste seizoen viel toch goed mee, jaar geleden dat ik hem zag.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

416
The Wastelander wrote:Making a Murderer
Waargebeurd en te zot voor woorden. Ge volgt een rechtszaak die volledig in beeld wordt gebracht door echt beeldmateriaal (omdat ze Amerika blijkbaar niet zoveel geven om privacy bij zo'n rechtszaken). Zeker eens bekijken als je iets wetgeving enz kent, ge zult verbaasd worden. ;)
Ben er ook net aan begonnen, begin was alleszins al 'erg', benieuwd hoe het evolueert. :0
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

419
Vraag mij ni hoe ik er in slaag ze allemaal te volgen, maar op de een of andere manier (een aflevering hier en een ander daar, tussen de soep en de pattatten zeggen ze dan ;-) ) en ik vind de meeste echt geweldig. Mijn favoriet is Pretty Little Liars.
American Horror Story
Once upon a Time
Pretty Little Liars
Grey's anatomy
Ash vs the Evil Dead
Arrow
Flash
Supernatural
Reign
Vampire Diaries
Originals
Scream Queens
Walking Dead
Marvel Agents of Shield
Masters of Sex


Ik vergeet er nog denk ik, maar oke :) wil ik ook nog zien: outlander, Heroes reborn (staat al klaar)...

Re: Welke serie volg je momenteel?

420
Mrs. Penguin wrote:Vraag mij ni hoe ik er in slaag ze allemaal te volgen, maar op de een of andere manier (een aflevering hier en een ander daar, tussen de soep en de pattatten zeggen ze dan ;-) ) en ik vind de meeste echt geweldig. Mijn favoriet is Pretty Little Liars.
American Horror Story
Once upon a Time
Pretty Little Liars
Grey's anatomy
Ash vs the Evil Dead
Arrow
Flash
Supernatural
Reign
Vampire Diaries
Originals
Scream Queens
Walking Dead
Marvel Agents of Shield
Masters of Sex


Ik vergeet er nog denk ik, maar oke :) wil ik ook nog zien: outlander, Heroes reborn (staat al klaar)...
Hail to the king baby! :D
Image
cron