Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3211
Ligeiro wrote:virussen zijn altijd problematisch, als uw oude antivirus zegt van niet, dan had ge een shit antivirus :p

--- al sinds zaterdag moeten hoesten (en het doet pijn aan mijn keel en borstbeen) en het wil maar niet beteren, ondanks de medicatie
+/- straks is naar de dokter bellen voor een afspraak
Ja, ik weet het maar ik kan niet verklaren waarom 5 jaar oude files plots een virus zouden zijn...
Veel beterschap trouwens.

Veel beterschap aan iedereen die ziek is!

+++ Goed maar afgebroken geslapen...
--- Mijn vader die serieus kan overdrijven...
+++ PS4 gekocht! :D
+++ extra vrije dag genomen = lang weekend = gamen!
+++ DmC: DE + Darksiders Deathinitive Edition + Resident Evil Revelations 2 Deluxe Edition gekocht
+++ Als je me niet meer hoort, ik ben aan het gamen :party:

--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 13 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 13 dagen voor RE Origins Collection
+++ Nog 25 dagen voor Gravity Rush Remastered
+++ Nog 94 dagen voor R&C
+++ Nog 109 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 227 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3213
Mr.Wolf wrote:------ Psychologie was echt moeilijk vandaag. Het gaat ne nipte worden
----------Deze nacht opeens een hevige pijn in mijn borstkas gekregen waarschijnlijk van het hoesten. Ik wist niet wat ik moest om de pijn weg te krijgen. Het was alsof ze met scherpe voorwerpen in mijn borst staken. Ben ik naar ons mama en papa gegaan en is de pijn na een halfuur weggaan. Ik ben dan maar bij papa blijven liggen. Als ik nu hoest voel ik de pijn nog steeds
Een ajuin naast uw bed kan helpen (gesneden eh), als het een droge hoest is kunnen simpele snoepjes helpen (gewoon op zuigen) omdat die een suikerlaagje leggen in uw keel waardoor uw keel minder kieteld. Voor problemen in de borstkas kan je misschien best eens zoeken naar filmpjes om die regio te strechen (bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=x6MwJhCA_x4 ). Veel beterschap!

+++ Morgen tweede examen en ik denk dat het goed gaat gaan, vandaag nog herhalen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3214
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------ Psychologie was echt moeilijk vandaag. Het gaat ne nipte worden
----------Deze nacht opeens een hevige pijn in mijn borstkas gekregen waarschijnlijk van het hoesten. Ik wist niet wat ik moest om de pijn weg te krijgen. Het was alsof ze met scherpe voorwerpen in mijn borst staken. Ben ik naar ons mama en papa gegaan en is de pijn na een halfuur weggaan. Ik ben dan maar bij papa blijven liggen. Als ik nu hoest voel ik de pijn nog steeds
Een ajuin naast uw bed kan helpen (gesneden eh), als het een droge hoest is kunnen simpele snoepjes helpen (gewoon op zuigen) omdat die een suikerlaagje leggen in uw keel waardoor uw keel minder kieteld. Voor problemen in de borstkas kan je misschien best eens zoeken naar filmpjes om die regio te strechen (bijvoorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=x6MwJhCA_x4 ). Veel beterschap!

+++ Morgen tweede examen en ik denk dat het goed gaat gaan, vandaag nog herhalen
+++ Succes met je examen!

+++ Wat het hoesten betreft, vergeet thee met honing en schijfjes citroen of allerlei zuigtabletten. Neem chocola!!!! :D
ZiE: https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fo ... en-hoesten
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3217
++ familiefeestjes hopelijk toch voor effe gedaan
++ ac syndicate verhaallijn 100 % nu nog de rest :p
++ going for plat 13 :p
- gameverslaving loopt weer te hoog op naar mijn zin xd
--- nog meer werken thuis en mijn ouders gaan daar weer zagen dat ze geen geld hebben om op reis te gaan urgh
++ gistern nog kunnen weglopen van familiefeest en bij nen maat op bezoek geweest
++ got op de kop getikt voor goed prijsje dankzij het feestvarken hier :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3220
--- Altijd maar afgebroken slapen...
+++ PS4 is kicking ass!!
+++ Mijn games are kicking ass!!
+++ Lol, ik had een hdmi kanaal die ik niet gebruikte voor mijn PS3


--- Ik moet LEGO JW hebben
+++ Nog 11 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 11 dagen voor RE Origins Collection
+++ Nog 23 dagen voor Gravity Rush Remastered
+++ Nog 92 dagen voor R&C
+++ Nog 107 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 225 dagen voor Deus Ex MD
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3225
--- Mijn gameweekendje zit erop...
--- Hopeloos achterop geraakt met de zaakjes die ik dit weekend eigenlijk moest regelen...
--- Gisteren geen mooie afsluiter van mijn verlengd weekend...(neen, geen ruzie)
--- Zelfs nog niet al mijn games kunnen testen of de volledige PS4 kunnen exploreren...
+++ Still loving my PS4, though ;)
--- Verschrikkelijke deuntjes die in je hoofd blijven vastzitten...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2