Re: Je laatste aankoop (geen games)

602
Tip: Probeer bij het quoten de afbeeldingen een beetje te beperken. Als je iemand quote die een hoop afbeeldingen heeft gepost haal niet relevante eruit en als je iemand quote die al een hoop afbeeldingen heeft gequoot haal ze er dan allemaal uit. Een hoop scrollwerk minder en zoveel werk is het nu ook weer niet ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

612
dividedx11 wrote: Hou je ze in de verpakking of niet?
Een deel van mijn verzameling zit nog in verpakking, maar dat gaat om The Clone Wars figuren. Degene die ik heb van The Force Awakens zijn allemaal afkomstig uit de Verenigde Staten (ze verkopen ze daar enkel in Walmart) en die krijgen een plaatsje op mijn bureau. Voorlopig staat enkel Kylo Ren er, maar de Stormtrooper en Poe zijn intussen onderweg naar België.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

613
Hybris wrote:
dividedx11 wrote: Hou je ze in de verpakking of niet?
Een deel van mijn verzameling zit nog in verpakking, maar dat gaat om The Clone Wars figuren. Degene die ik heb van The Force Awakens zijn allemaal afkomstig uit de Verenigde Staten (ze verkopen ze daar enkel in Walmart) en die krijgen een plaatsje op mijn bureau. Voorlopig staat enkel Kylo Ren er, maar de Stormtrooper en Poe zijn intussen onderweg naar België.
Deze zijn toch ook in België beschikbaar?? Of ben ik verkeerd?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image