Re: 'It's all about the drinks'-topic

541
ShAmPi wrote:Persoonlijk vinnek de westvleteren nogal overroepen.
Pas op! Heel lekker biertje ze!
Maar ik heb al betere gedronken dan de Westvleteren 12 die als beste belgisch bier uitkomt.

Het zal vooral door de moeilijkheidsgraad om eraan te raken zijn dat het zo gewild is.

Zie je bij Orval ook.

Ik drink al jaren Orval en nooit of te nimmer had ik ook maar enige moeite om eraan te raken.
Wanneer ik in de winkel Orval kocht stond in de winkel 2 weken later nog altijd hetzelfde minus de 4 die ik gekocht had.
Op terras of cafe zag ik ook zelden mensen Orval drinken.

Maar toen Orval verkondigde de westvleteren toer op te gaan moest opeens iedereen Orval hebben... ^^

Nontheless HELE mooie cado van de buurvrouw ;)
Laat het je smaken!
Ik proef sowieso gewoon graag zoveel mogelijk verschillende bieren, dus een Westvleteren kan hierbij niet ontbreken. Ik verwacht niks, behalve een zoet bruin bier, voor de rest laat ik mij verrassen :p
Nu ik de gelegenheid heb, ben ik wel heel blij :)
Geen idee wanneer ik ooit eens aan een 12 of een blonde zou geraken, maar dat komt nog wel, ik ben er niet actief naar op zoek. Er zijn nog talloze andere bieren die ik nog kan proeven.

Orval is ondertussen inderdaad wat moeilijker te vinden. Als er Orvals in de winkel staan, sla ik er doorgaans wel een paar in. Zo staan er nog een aantal te rijpen in W.O.L.F. haar kelder, omdat ik vind dat oudere Orval toch meer smaak heeft. Ik vind het zonde om ze direct op te drinken, al is die voorkeur natuurlijk persoonlijk.

Vandaag aangenaam verrast door een Frans bier waar ik niet al te veel van verwachte buiten een degelijke tripel.
Image
(De kleuren op de foto zijn er heel donker doorgekomen door de flits, oeps)

En Shampi, uw bier ziet er trouwens al heel goed uit ;)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

546
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:Voor mijn verjaardag van zondag heb ik al wat bier gekregen :D
Image
De nice is nice!
Kijk er elk jaar naar uit.
Wel zwaar. 10 graden zeker?
Je kan die het hele jaar door in de delhaize kopen hoor... :p

Ik zit in de examens vollenbak aan de thee, momenteel sinaasappel. Heb onlangs uitgerekend, ik heb ongeveer 80 soorten thee :) en ja ik drink ze allemaal :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

554
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Ben nog aant twijfelen tussen Kastaar of Kadee.

Edit: Geen idee waarom er Blonde staat ipv Blond...

Zallek wel nog aanpassen ;)
Ik persoonlijk vind dat kastaar beter in de mond ligt. 'geeft mij nog is ne kastaar'.
+1 Kastaar klinkt beter in mijn oren
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image