Re: Je laatste aankoop (geen games)

634
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote: Lijkt voor mij meer op een Bionicle...
'k heb die ook, en das ook de enige uit die reeks die'k wil :) de anderen figuren passen niet in deze configuratie vind'k
Tis ook voor mij de enige die ik wou :)
Grievous past inderdaad zeer goed in dit LEGO formaat, de andere zien er gewoon raar uit in blokjesvorm, zoals je zegt :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Je laatste aankoop (geen games)

636
RoyVdW wrote:@ Dividedx: Kwalitatief is dat merk echt meesterlijk. Wil ook graag deze bluetooth speaker, maar zal boven het budget zijn dat ik ervoor wil geven. Heb er ééntje gekocht op Bol voor €25 van JBLpaar weken geleden. Hoeveel kostte deze?
250 of 270 euro. Wel gemeenschapelijk gebruik (pa, stiefma, ik) maar kan hem gebruiken wanneer ik wil dus is wel leuk. Nog maar even gebruikt maar zeer te vreden van.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

640
dividedx11 wrote:(boeken)

Op amazon.co.uk, 31 euro in totaal :)
Zo zie je maar dat het de moeite loont om af en toe in het buitenland te kopen. Die grote encyclopedie van Star Wars (niet van the Force Awakens) heb ik ook via Amazon gekocht. Dat kostte me 20 euro in totaal terwijl het in België 40 euro kost :O
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

641
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote:(boeken)

Op amazon.co.uk, 31 euro in totaal :)
Zo zie je maar dat het de moeite loont om af en toe in het buitenland te kopen. Die grote encyclopedie van Star Wars (niet van the Force Awakens) heb ik ook via Amazon gekocht. Dat kostte me 20 euro in totaal terwijl het in België 40 euro kost :O
Nu kost die nog acht pond, voor 12-13 euro heb je 'm in België. Loont idd de moeite. Ook goed vergelijken tussen amazon uk en de gewone, de ene keer is het goedkoper dan op de andere en omgekeerd.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

642
dividedx11 wrote:
daviduvel wrote:
dividedx11 wrote:(boeken)

Op amazon.co.uk, 31 euro in totaal :)
Zo zie je maar dat het de moeite loont om af en toe in het buitenland te kopen. Die grote encyclopedie van Star Wars (niet van the Force Awakens) heb ik ook via Amazon gekocht. Dat kostte me 20 euro in totaal terwijl het in België 40 euro kost :O
Nu kost die nog acht pond, voor 12-13 euro heb je 'm in België. Loont idd de moeite. Ook goed vergelijken tussen amazon uk en de gewone, de ene keer is het goedkoper dan op de andere en omgekeerd.
Op Amazon.com kijk ik nooit. Ik ben altijd bang dat de douane mijn pakketje toevallig zou tegenhouden en dat door douanerechten het niet meer voordeliger wordt :P
Image