Sterkte! Als er iets is wat we kunnen doen...Elexus wrote:------ burn-out incoming
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
3257Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken.Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Van wie hebt gij PSV?
OT:
+/- Donderdag eerste examen
+ Daarna nog maar 1 examen, chillste 1e semester ooit.
3258Sofie, ik weet niet of ge ze ooit hebt gehad? Die is wel heel goed vind ikThe Wastelander wrote:Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken.Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Van wie hebt gij PSV?
OT:
3259-- tedju kbegin weer overal pijn te hebben van die koude :/
++ gelukkig doen die gewrichten nie zoveel pijn ivm wat ik vorige week tegen had :o
++ gelukkig doen die gewrichten nie zoveel pijn ivm wat ik vorige week tegen had :o
3260+++ Vanavond babysitten op het buurmeisje (ondertussen een jaar en een half oud)fsterchele23 wrote:-- tedju kbegin weer overal pijn te hebben van die koude :/
+++ met0t0 gaat mee, dan kan het buurmeisje haar loopauto ook eens aan hem tonen
3261Zelf niet gehad maar andere deel van mijn klas wel. De meeste van de leerkrachten van PSV (en andere vakken) zijn wel chill tho.Mr.Wolf wrote:Sofie, ik weet niet of ge ze ooit hebt gehad? Die is wel heel goed vind ikThe Wastelander wrote:Is wel een chill examen. Volgende trimester moogde nog zo'n soort examen afleggen normaal bij samenwerken.Mr.Wolf wrote:++++ Juist maatschappelijk assistent gespeeld voor mijn examen. Ik moest samen zo'n gesprek simuleren met een actrice terwijl de leerkracht daar alles aan het uittypen was. Wel spannend, maar ze zeiden me dat ik het goed gedaan had.
Van wie hebt gij PSV?
OT:
3262--- Afgelopen nacht amper geslapen door keelpijn, verstopte neus en vastzittend slijm proberen wegslikken.
--- Daardoor vandaag niet kunnen gaan werken
+++ Gelukkig overdag wel veel kunnen bijslapen, heb van 9u tot 17u geslapen ongeveer.
+++ Net even laatste missie van Killzone mercenary gedaan, bij deze alle missies op veteran uitgespeeld!
+/- Hopelijk morgen eindelijk ace valor rank krijgen, vandaag net niet gehaald met een koning...
--- Daardoor vandaag niet kunnen gaan werken
+++ Gelukkig overdag wel veel kunnen bijslapen, heb van 9u tot 17u geslapen ongeveer.
+++ Net even laatste missie van Killzone mercenary gedaan, bij deze alle missies op veteran uitgespeeld!
+/- Hopelijk morgen eindelijk ace valor rank krijgen, vandaag net niet gehaald met een koning...
3263+++ Gisteren gaan babysitten bij het buurmeisje, eerst was het lang groot verdriet omdat mama en papa weg waren, maar tiktak en prutsen met de knopjes van mijn gsm maakte veel goed en uiteindelijk was ze heel vrolijk en ging zonder problemen slapen, heerlijk
+++ met0t0 die mee gaat en mij hetlp, alles is zo veel makkelijker samen
+/- Laatste dag studeren, hopelijk lukt het eh
--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was
+++ met0t0 die mee gaat en mij hetlp, alles is zo veel makkelijker samen
+/- Laatste dag studeren, hopelijk lukt het eh
--- Hopelijk houden ze zich aan hun woord en moet ik morgen op het examen niet werken met 'R' (R is een statistisch computerprogramma, wij werken met 2 programma's, namelijk SPSS (waar je gewoon om knopjes drukt en dingen instelt om te krijgen wat je zoekt) en R (waarin je elk commando moet intypen en je dus ook geen spatie te veel of te weinig mag zetten)) Ik ben heel slecht in computertaal omdat ik te nonchalant ben, ik zal heel snel een spatie typen waar er geen mag staan en vind dan maar eens terug wat uw fout was
3264+++ Nog 3 examens te gaan
-- Zaterdag de moeilijkste
++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
-- Zaterdag de moeilijkste
++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
3265Ik morgendaviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
++++ nieuw bier staat lekker te gisten!
3266Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus
3267Ik ken het gevoel...W.O.L.F. wrote:Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
+/- Ik heb het gevoel dat het examen gaat lukken, maar ben bang dat dat zo een vals gevoel is terwijl ik toch redelijk zeker ben dat het een juist gevoel is, twijfel dus
3268donating blood and semen.. voor het laatste hebt ge geen naalden nodigMr.Wolf wrote:Ik ken het gevoel...W.O.L.F. wrote:Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!daviduvel wrote:++ Zal vandaag nog eens plasma doneren (als er nog plaats is). Aangezien het Rode Kruis dringend plasmadonoren nodig heeft.
3269+++ Voor dat laatste heeft W.O.L.F. alleen een met0t0 nodig.Ligeiro wrote:donating blood and semen.. voor het laatste hebt ge geen naalden nodigW.O.L.F. wrote: Mocht ik niet doodsbang zijn van naalden dan ging ik ook!
3270--- vandaag 11,5 uur gewerkt
+++ wel weer overuren erbij
+++ van wacht vandaag, benieuwd of er spoedgevallen gaan zijn
--- dan kan ik wel midden in de nacht uit bed gebeld worden. En dat gebeurt vrij regelmatig
--- zin om te gamen, maar geen tijd hebben
+++ wel weer overuren erbij
+++ van wacht vandaag, benieuwd of er spoedgevallen gaan zijn
--- dan kan ik wel midden in de nacht uit bed gebeld worden. En dat gebeurt vrij regelmatig
--- zin om te gamen, maar geen tijd hebben