Re: Welke game speelde je het laatste uit?

466
King's Quest: A Knight To Remember 8/10
Het spel zelf is precies een groot sprookje (veel magische beesten, klein dorpje met een smid, magiër,...). Het verhaal gaat over een koning die zijn levensverhaal vertelt aan zijn kleindochter. Dit deel gaat vooral over hoe hij aan een soort van ridder kampioenschap moet deelnemen. Je loopt vooral rond om dingen te verzamelen. Dit is dan misschien 1 van de negatievere dingen. Je moet wel heel veel rondlopen in dezelfde omgeving. Voor de rest wel mooie omgevingen, de personages waren interessant,... Het was ook het eerste deel van een 5-delige reeks. Ik heb er zo'n 6 uur in gestoken.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

474
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Echt hé en daar kreeg je een moeiteloze platinum erbij :saint:
Ik vond het eerste seizoen idd ook een stuk sterker, maar vind eigenlijk ook wel dat er geen platinum voor zo'n game hoort die je alleen maar hoeft uit te spelen... Dan zit er toch ook geen voldoening in het halen van de plat?
Dat vind ik niet, hoe moet ik anders aan een platinum geraken? :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

477
Toon8 wrote:
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Echt hé en daar kreeg je een moeiteloze platinum erbij :saint:
Ik vond het eerste seizoen idd ook een stuk sterker, maar vind eigenlijk ook wel dat er geen platinum voor zo'n game hoort die je alleen maar hoeft uit te spelen... Dan zit er toch ook geen voldoening in het halen van de plat?
Dat vind ik niet, hoe moet ik anders aan een platinum geraken? :P
Klopt, alle Telltale games hoeven geen plat te bevatten, maar er zijn daar regels voor als het een volwaardige game is dus het maakt niet uit. Sommige stand alone DLC heeft ook een plat. (First Light en Old Blood bv.) Ik vind het alleen onnozel dat sommige mensen deze game twee keer kopen omdat je zo dubbele plat kan halen. Trophies moeten een gezamenlijke lijst bevatten zoals bv. Teslagrad over verschillende platformen. Sommige hebben SoundShapes zes keer plat omdat ze toch auto poppen en je het maar één keer moet aankopen. Doe het dan zo bij alle multi platform games of doe het bij geen enkele. Eerlijk is eerlijk.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

480
Toon8 wrote:
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Echt hé en daar kreeg je een moeiteloze platinum erbij :saint:
Ik vond het eerste seizoen idd ook een stuk sterker, maar vind eigenlijk ook wel dat er geen platinum voor zo'n game hoort die je alleen maar hoeft uit te spelen... Dan zit er toch ook geen voldoening in het halen van de plat?
Dat vind ik niet, hoe moet ik anders aan een platinum geraken? :P
RoyVdW wrote:Klopt, alle Telltale games hoeven geen plat te bevatten, maar er zijn daar regels voor als het een volwaardige game is dus het maakt niet uit. Sommige stand alone DLC heeft ook een plat. (First Light en Old Blood bv.) Ik vind het alleen onnozel dat sommige mensen deze game twee keer kopen omdat je zo dubbele plat kan halen. Trophies moeten een gezamenlijke lijst bevatten zoals bv. Teslagrad over verschillende platformen. Sommige hebben SoundShapes zes keer plat omdat ze toch auto poppen en je het maar één keer moet aankopen. Doe het dan zo bij alle multi platform games of doe het bij geen enkele. Eerlijk is eerlijk.
Niet iedereen die 'm dubbel koopt doet het voor de plat ;) Had hem eerst gespeeld op vita en een jaar later ofzo heb ik samen met seizoen 2 seizoen 1 nog eens gekocht, omdat ik hem nog eens wilde spelen op PS4.
Last edited by Sanity penguin on 22 Jan 2016 10:13, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image